eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi sprzątania siedziby Administracji Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY przy ul. Wapiennej 15 znak sprawy 10/2008



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Łódź: Wykonanie usługi sprzątania siedziby Administracji Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY przy ul. Wapiennej 15 znak sprawy 10/2008
Numer ogłoszenia: 17411 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny", ul. Wapienna 15, Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 2537000, 2537012, faks (042) 2537005.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania siedziby Administracji Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY przy ul. Wapiennej 15 znak sprawy 10/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejszego zamówienia polega na wykonaniu usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitariatów, klatek schodowych, korytarzy, piwnicy i pomieszczenia portierni w siedzibie Administracji zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Wapiennej 15, w tym: 1) Czynności codzienne: - zamiatanie i mycie powierzchni podłóg; - odkurzanie wykładzin dywanowych, mebli, sprzętów; - wycieranie blatów biurek środkami czyszczącymi; - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków; - mycie urządzeń sanitarnych wraz z dezynfekcją; - opróżnianie i mycie popielniczek w palarni; - mycie naczyń w sekretariacie; - ścieranie na mokro parapetów wewnętrznych; - uzupełnianie mydła w dozownikach oraz papieru toaletowego w sanitariatach. 2) Czynności okresowe: - jeden raz w tygodniu odkurzanie mebli tapicerskich; - raz na dwa tygodnie mycie stolarki drzwiowej, wycieranie środkami czyszczącymi segmentów, szyb w segmentach i luster; - jeden raz na miesiąc mycie glazury w toaletach, mycie lamperii i czyszczenie balustrad schodowych. 3) Czynności wykonywane cztery razy w okresie trwania umowy w terminach ustalonych z Zamawiającym - mycie szyb okiennych, stolarki okiennej wraz parapetami zewnętrznymi; - pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerskich; - powlekanie podłóg emulsjami zabezpieczającymi o połysku, o właściwościach antypoślizgowych, przeznaczonymi do obiektów użyteczności publicznej; - mycie kloszy oraz opraw oświetleniowych. Wykonawca w celu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - zapewnia własne materiały, narzędzia i inne wyposażenie, z wyłączeniem papieru toaletowego oraz odświeżaczy powietrza i wkładów odświeżających do toalet. Termin płatności Podstawą do rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą jest faktura, płatna w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DA-MA, ul. Sienkiewicza 37, 90-114 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 43200,00 oferta z najwyższą ceną: 55397.04
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.