Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Leszno: W budynku położnym w Kąkolewie ul. Leszczyńska 39 wykonanie modernizacji pomieszceń warsztatowych na salkę edukacyjną wraz z dobudową wiatrołapu.
Numer ogłoszenia: 174156 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Karczma Borowa, Kąkolewo, ul. Leszczyńska 39, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 529-98-12, fax 0-65 529-98-12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmaborowa.lasypanstwowe.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W budynku położnym w Kąkolewie ul. Leszczyńska 39 wykonanie modernizacji pomieszceń warsztatowych na salkę edukacyjną wraz z dobudową wiatrołapu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W budynku położonym w Kakolewie ul. Leszczyńska 39 wykonanie modernizacji pomieszczeń warsztatowych na salkę edukacyjną wraz z dobudową wiatrołapu tj: 1. wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń, wymianą posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, dobudowa wiatrołapu CPV 45 453000-7, 2. wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzeawania i instalacji wodno-kanalizacyjnej CPV 45 453000-7, 3. wykonanie moderniacji instalacji elektrycznej CPV 45 453000-7
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 4500,00zl..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przedstawiają , aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej trzy roboty o podobnym zakresie, złożoności, potwierdzone listami referencyjnymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia - wypełniony formularz ofertowy,na załączonym formularzu ofertowym Zał. Nr 1, -szczegółową ofertę cenową , kosztorysy nakładcze , sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót , kosztorysów, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie,dotyczy konsorcjum, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 pkt.1 do 4 i art.24 ust.1 i 2 ustawy,na załączonym formularzu Zał. Nr 2 - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na załączonym formularzu Zał. Nr 4, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ,na załączonym formularzu Zał. Nr 5 - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - parafowany wzór umowy , na załączonym formularzu Zal. Nr 6, - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1e, 1g, 1h, 1i, 1j składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karczmaborowa.lasypanstwowe.pznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karczma Borowa ul. Leszczyńska 39, Kąkolewo 64-100 Leszno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeń socjalnych i stołówki
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w 2025 roku
- Budowa sygnalizacji z detektorem prędkości na drogach powiatowych w m. Święciechowa, Jezierzyce Kościelne, Nowy Świat
- zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.