eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa wyrobów do terapii nerkozastępczej, kapsuł zasadowych, igieł plastikowych do linii krwi, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich, drenów do pompy histeroskopowej i podawania cytostatyków, past i żeli do przygotowania skóry przed terapią, zestawów obłożeń do wszczepiania stymulatorów, włókniny, wyrobów z włókniny, głowic i ustników do spirometru, pianki do pielęgnacji skóry, odczynników do analizatora GEM PREMIER 4000 oraz do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych ... w podziale na 18 części. Sprawa znakZP.3520/43/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Biała Podlaska: Dostawa wyrobów do terapii nerkozastępczej, kapsuł zasadowych, igieł plastikowych do linii krwi, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich, drenów do pompy histeroskopowej i podawania cytostatyków, past i żeli do przygotowania skóry przed terapią, zestawów obłożeń do wszczepiania stymulatorów, włókniny, wyrobów z włókniny, głowic i ustników do spirometru, pianki do pielęgnacji skóry, odczynników do analizatora GEM PREMIER 4000 oraz do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych ... w podziale na 18 części. Sprawa znak: ZP.3520/43/15
Numer ogłoszenia: 174169 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów do terapii nerkozastępczej, kapsuł zasadowych, igieł plastikowych do linii krwi, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich, drenów do pompy histeroskopowej i podawania cytostatyków, past i żeli do przygotowania skóry przed terapią, zestawów obłożeń do wszczepiania stymulatorów, włókniny, wyrobów z włókniny, głowic i ustników do spirometru, pianki do pielęgnacji skóry, odczynników do analizatora GEM PREMIER 4000 oraz do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych ... w podziale na 18 części. Sprawa znak: ZP.3520/43/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wyrobów do terapii nerkozastępczej, kapsuł zasadowych, igieł plastikowych do linii krwi, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich, drenów do pompy histeroskopowej i podawania cytostatyków, past i żeli do przygotowania skóry przed terapią, zestawów obłożeń do wszczepiania stymulatorów, włókniny, wyrobów z włókniny, głowic i ustników do spirometru, pianki do pielęgnacji skóry, odczynników do analizatora GEM PREMIER 4000 oraz do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych, wyrobów z plastiku, układów pacjenta do resuscytacji do SRN-10M, filtrów do inkubatorów ATOM, czujników do pomiaru saturacji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.18.15.20-3, 33.63.16.00-8, 33.70.00.00-7, 33.17.10.00-9, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 19.52.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 2 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 3 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 4 - 400,00 zł słownie zł: czterysta Część 5 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 6 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 7 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 8 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 9 - 400,00 zł słownie zł: czterysta Część 10 - 1 000,00 zł słownie zł: jeden tysiąc Część 11 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 12 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 13 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt Część 14 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 15 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 16 - 600,00 zł słownie zł: sześćset Część 17 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 18 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części 1, 4, 6, 9, 10, 16 i 17)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szbiptalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 10zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 10zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną: 1) min. do dnia 09.03.2016r. - dotyczy części nr 1-3 (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie); 2) przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 4-7 i 11-18; 3) min. do dnia 29.06.2016r. - dotyczy części nr 8-10 (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby do terapii nerkozastępczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kapsuła zasadowa - wodorowęglan sodu do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapsuła zasadowa 650g - wodorowęglan sodu do hemodializy - 550 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły jednorazowe plastikowe do linii krwi, do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły jednorazowe plastikowe do linii krwi, do hemodializy - 550 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Enzymatyczny koncentrat myjący a 5l - 36 op., 2) Płyn do chemiczno-termicznej dezynfekcji wysokiego poziomu a 5l - 75 op., 3) Środek myjący do mycia ręcznego endoskopów giętkich a 2l - 120 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dren do pompy histeroskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy histeroskopowej - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dren do podawania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren (bez PCV) do pompy infuzyjnej objętościowej, do podawania cytostatyków - 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pasty i żele do przygotowania skóry przed terapią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pasta klejąco przewodząca, tuba a 100g - 25 szt., 2) Pasta przewodząca, tuba a 114g - 25 szt., 3) Żel ścierny do skóry, tuba a 114g - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylny zestaw obłożeń j. uż. do wszczepiania stymulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw obłożeń j. uż. do wszczepiania stymulatorów - 120 zest.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Włóknina w beli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina w beli o gramaturze nie mniejszej niż 30 g/m2, szer. beli 160 cm, dł. w beli 100 m - 500 m, kolor zielony lub niebieski - 18 000 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylne wyroby z włókniny j. uż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne wyroby z włókniny j. uż. - 12 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Głowica i ustnik jednorazowy do spirometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ustnik jednorazowy do spirometru, pakowany indywidualnie, a 50 szt - 100 op., 2) Głowica do spirometru - 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pianka czyszcząco-pielęgnująca do pielęgnacji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka do pielęgnacji skóry (czyszcząco pielęgnująca) w prowadzeniu profilaktyki przeciwodleżynowej, zawierająca kreatynę, pH neotralne dla skóry, bez użycia wody, a 500 ml - 560 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Układ pacjenta do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy układ pacjenta do resuscytacji noworodka (z maseczką) - 120 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Filtr do inkubatora noworodkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr powietrza/przeciwkurzowy j.uż. - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Czujnik do pomiaru saturacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik do pomiaru saturacji - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odczynniki do analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora - 5 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Odczynniki do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych - 21 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyroby z plastiku, przeznaczone do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby z plastiku, przeznaczone do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfekcyjnych - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.