eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie napraw cząstkowych dróg z kostki kamiennej, odtworzenia dróg podrzędnych wraz z odwodnieniem, utwardzenie placów materiałem kamiennym do budowli drogowych, wykonanie ogrodzenia systemowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie napraw cząstkowych dróg z kostki kamiennej, odtworzenia dróg podrzędnych wraz z odwodnieniem, utwardzenie placów materiałem kamiennym do budowli drogowych, wykonanie ogrodzenia systemowego placu wewnętrznego, naprawa części ogrodzenia - na terenie kompleksu koszarowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Wrocław - Kozanów, ul. Połbina 1 .
Numer ogłoszenia: 174187 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie napraw cząstkowych dróg z kostki kamiennej, odtworzenia dróg podrzędnych wraz z odwodnieniem, utwardzenie placów materiałem kamiennym do budowli drogowych, wykonanie ogrodzenia systemowego placu wewnętrznego, naprawa części ogrodzenia - na terenie kompleksu koszarowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Wrocław - Kozanów, ul. Połbina 1 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres robót budowlanych. W zakresie utwardzenia podjazdu do garaży: - Rozbieranie czasowych dróg kołowych z płyt betonowych, betonu i kostki kamiennej; - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi; - Wywóz nadmiaru ziemi pochodzącej z korytowania we wskazane miejsce na terenie kompleksu koszarowego na odległość nie większą jak 1 km; - Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego do budowy dróg; - Wykonanie podsypki cementowo - piaskowej; - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej; - Remont ścieków ulicznych z kostki kamiennej 3 rzędy; - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych; W zakresie utwardzenia placu przeznaczonego dla wraków samochodowych; - Mechaniczne karczowanie gęstych krzaków; - Oczyszczenie teren z pozostałości po karczowaniu; - Wykonanie studzienek dla ścieków ulicznych oraz studni rewizyjnych; - Rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej; - Odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z krawężnikami kamiennymi (materiał inwestora) wraz z podbudową; - Wykonanie cokołu betonowego, montaż ogrodzenia metalowego, systemowego z czterema bramami wjazdowymi na teren placu, na słupkach metalowych, całość powlekana zarówno przęsło, bramy jak i słupki, na słupkach i bramie winien być zamontowany wysięgnik dla zamocowania drutu kolczastego, drut kolczasty powlekany - obmiar zgodnie z załączonym przedmiarem robót, kosztorysem ślepym), - Plantowanie oraz utwardzenie części placu kruszywem naturalnym przeznaczonym do budowy dróg; W zakresie remontów cząstkowych dróg wewnętrznych; - Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej - polegający na zniwelowaniu nierówności, rozebranie kostki, wyrównanie podbudowy, położenie kostki pochodzącej z rozbiórki-materiał inwestora; - Remont ścieków ulicznych z kostki kamiennej; - Regulacja pionowa studzienek; - Regulacja krawężników kamiennych na odcinkach prostych oraz łukach; W zakresie naprawy ogrodzenia: - Czyszczenie, naprawa elementów oraz gruntowanie i dwukrotne malowanie krat prostych w kolorze uzgodnionym z inwestorem; - Odtworzenie nakryw, czapek z betonu na słupach kamiennych, uzupełnienie ubytków w nakrywkach; - Zmycie, czyszczenie ścierne oraz chemiczne słupów oraz murków ogrodzenia kamiennych, uzupełnienie spoin w murze kamiennym;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.41.00 - Odnawianie 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- - posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi : wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót ogólnobudowlanych wraz z robotami dotyczącymi dróg podrzędnych ), których wartość nie była mniejsza niż 200 000 zł. brutto każda (każda robota wykonywana były na podstawie jednej umowy), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 6 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi : wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, 3. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnianiem warunku określonego w Rozdziale pkt 2b SIWZ ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 7 ), 4. minimum 3 dokumentów potwierdzających, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane z należytą starannością . Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego dotyczą zadania. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 6 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 7 5. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidywany - załącznik nr 8 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Dokument wniesienia wadium 9. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, dokumenty przetargowe oraz oświadczenia winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.