Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Linia: Modernizacja drogi gminnej na ul. Wesoła w Lini
Numer ogłoszenia: 17418 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 058 6768582, 6768594, fax 058 676 8588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-linia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej na ul. Wesoła w Lini.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na ul. Wesoła w Lini, w tym: a) wykonanie korytowania na szerokości jezdni i chodników - 625 m2, b) wykonanie podbudowy betonowej - 625m2, c) wykonanie ław betonowych pod krawężniki - 255m, d) ułożenie krawężników betonowych - 255m, e) ułożenie mieszanki asfaltowej, warstwa wiążąca 4cm - 625 m2, f) ułożenie mieszanki asfaltowej, warstwa ścieralna 3cm - 390 m2 g) wykonanie zbiornika chłonnego - 15m2 2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - stanowiący załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiące załącznik nr 3 do oferty, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiące załącznik nr 4 do oferty, 4) doświadczenie zawodowe - wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - stanowiące załącznik nr 5 do oferty, 5) dokumenty potwierdzające, że zamówienia o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie - stanowiące załącznik nr 6 do oferty, 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: a) wypełnionego formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, b) wypełnionego formularza cenowego - stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, c) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, d) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do oferty (składany również w przypadku braku podwykonawców), f) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 8 do oferty, g) kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik nr 9 do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-linia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Linia ul. Turystyczna 15 84-223 Linia inwestycje@ug-linia.pl tel. (58) 676-85-82, fax. (58) 676-85-88.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia do dnia 20.02.2008. do godz. 10:00, pok. nr 7 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LINIA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 w Gminie Linia
więcej: przetargi LINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Rabowicach, gmina Swarzędz
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.