eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 11 w Opolu.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-06-01

Opole: Remont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 11 w Opolu.
Numer og³oszenia: 174190 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szko³a Podstawowa Nr 11 im. Orl±t Lwowskich w Opolu , ul. Chabrów 65, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4556713, faks 0-77 4556713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Publiczna szko³a podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 11 w Opolu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Czê¶æ I : Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w zakresie 20 szt. okien zewnêtrznych z PCV, oraz 14 szt. okien i drzwi aluminiowych. Czê¶æ II: Remont 4 sanitariatów - w zakresie wymiany baterii , umywalek i pisuarów , oraz zamontowania mieszalników, 4 suszarek do r±k. Czê¶æ III: Wymiana posadzki - w zakresie demonta¿u istniej±cej i po³o¿eniu wyk³adziny PCV, typu polyflor 2000 PuR w trzech salach szkolnych oraz na korytarzu..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.11.22.20 - Pod³ogi z tworzyw sztucznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz±: 1) spe³niaæ warunki z art.22 ust.1 Prawa Zamówieñ Publicznych, w szczególno¶ci: Wyka¿± siê do¶wiadczeniem w wykonywaniu podobnych zamówieñ tj. w ci±gu ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zamówienia, tj. w zale¿no¶ci od czê¶ci na któr± sk³adaj± ofertê: - dla czê¶ci I : polegaj±ce na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej ; warto¶æ zadañ min. 50 tys. z³ ka¿de; - dla czê¶ci II: remont/budowa sanitariatów, warto¶æ zadañ min. 50 tys. z³ ka¿de - dla czê¶ci III: polegaj±ce na uk³adaniu posadzek z PCV, warto¶æ zadañ min. 50 tys. z³ ka¿de 2) nie podlega wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci wymienionych w art. 24 pzp..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, sporz±dzone wed³ug Za³±cznika nr 2 do IDW 2)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 4) Wykaz podobnych zamówieñ, spe³niaj±cych wymogi wskazane w punkcie 8.1. IDW, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp11.opole.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekretariacie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 11 ul. Chabrów 65 , 45- 221 Opole.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariacie Publicznej Szko³y Podstawowej nr 11 ul. Chabrów 65 , 45- 221 Opole.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w zakresie 20 szt. okien zewnêtrznych z PCV, oraz 14 szt. okien i drzwi aluminiowych..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.22.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont 4 sanitariatów - w zakresie wymiany baterii , umywalek i pisuarów , oraz zamontowania mieszalników, 4 suszarek do r±k..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Wymiana posadzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana posadzki - w zakresie demonta¿u istniej±cej i po³o¿eniu wyk³adziny PCV, typu polyflor 2000 PuR w trzech salach szkolnych oraz na korytarzu..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.11.22.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.