To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Suszec: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec
Numer ogłoszenia: 174230 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144784 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja wykonanie zamówienia pn.: Wykaszanie i utrzymanie terenów, których użytkownikiem lub właścicielem jest Gmina Suszec na terenie Gminy Suszec, w tym: poboczy w ciągu dróg gminnych, miejsc reprezentacyjnych oraz pozostałych terenów będących własnością Gminy Suszec, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) zamówienie obejmuje swym zakresem roboty związane z koszeniem trawy i chwastów na poboczach w ciągu dróg gminnych, skarpach, rowach i w miejscach niedostępnych, a także w miejscach reprezentacyjnych oraz na pozostałych działkach będących własnością Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec w 2012 r., o łącznej powierzchni: dla Zadania nr 1: 277.601,95 m2, dla Zadania nr 2: 120.000,00 m2. b) Zamówienie składa się z dwóch zadań (części): Zadanie nr 1: Wykaszanie i utrzymanie poboczy w ciągu dróg gminnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec Zadanie nr 2: Wykaszanie i utrzymanie pozostałych działek stanowiących własność Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec c) lokalizację terenów podlegających koszeniu i utrzymaniu przedstawiono na mapkach lokalizacyjnych - zał. nr 10.01 - 10.10 do SIWZ (dla zadania nr 1), natomiast zakres ilościowy i średnią szerokość koszenia wykazano w załączonych zestawieniach - zał. nr 9.1 i 9.2 do SIWZ (dla zadania nr 1) oraz zał. nr 11 do SIWZ (dla zadania nr 2). Dla zadania nr 2, Zamawiający wskaże szczegółowy zakres robót w protokole przekazań i odbiorów pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - załącznik nr 12 do SIWZ. d) szerokość koszenia podana w załączniku 9.1 i 9.2 została uśredniona. Do powierzchni koszenia wchodzą zarówno odcinki o mniejszej jak i większej szerokości niż podana szerokość średnia. W przypadku występowania rowów przydrożnych koszeniu podlega pas od krawędzi jezdni do przeciwskarpy włącznie. Po przeprowadzonych pracach należy uprzątnąć zanieczyszczenia z jezdni i chodników, e) Zamawiający, dla zadania nr 1, wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń na poboczach dróg gminnych, wymienionych w zał. nr 9.1 do SIWZ w okresie obowiązywania umowy i nie mniej niż pięciu pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych wymienionych w zał. 9.2 do SIWZ, w okresie obowiązywania umowy. f) Zamawiający, dla zadania nr 2, dla szacowanych powierzchni przedstawionych w zał. nr 11 do SIWZ, przewiduje koszenia w terminach i szczegółowym zakresie wskazywanym na bieżąco w protokole przekazań i odbiorów pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.3 Warunki szczegółowe: a) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm (dotyczy tylko zadania nr 1), b) wysokość trawy po skoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm, c) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów, d) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) specyfikacja techniczna - zał. nr 8 do SIWZ, b) zestawienie długości i powierzchni poboczy do koszenia - zał. nr 9.1, c) zestawienie długości i powierzchni miejsc reprezentacyjnych do koszenia - zał. nr 9.2, d) mapki lokalizacyjne - pobocza i miejsca reprezentacyjne - zał. nr 10.01 - 10.10. e) zestawienie powierzchni pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec - zał. nr 11 f) protokół przekazań i odbiorów terenu pozostałych terenów stanowiących własność Gminy Suszec- zał. nr 12. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 77.31.41.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykaszanie i utrzymanie poboczy w ciągu dróg gminnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MMHC Sp. z o.o., ul. Dzika 23, 43-215 Jankowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94941,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72298,66
Oferta z najniższą ceną: 72298,66 / Oferta z najwyższą ceną: 74074,07
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykaszanie i utrzymanie pozostałych działek stanowiących własność Gminy Suszec na terenie Gminy Suszec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8400,00
Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9750,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.