eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BledzewDOŻYWIANIE UCZNIÓW NA TERNIE GMINY BLEDZEW W ROKU SZKOLNYM 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Bledzew: DOŻYWIANIE UCZNIÓW NA TERNIE GMINY BLEDZEW W ROKU SZKOLNYM 2008/2009
Numer ogłoszenia: 174235 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, tel. 095 7436011, 7436067, fax 095 7436067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE UCZNIÓW NA TERNIE GMINY BLEDZEW W ROKU SZKOLNYM 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania . Zadanie 1 - Dostawa drożdżówek i artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Bledzewie i Gimnazjum w Bledzewie . Zadanie 2 - Dostawa gorących posiłków do przedszkola w Osiecku i Bledzewie oraz Szkoły Podstawowej w Templewie, Bledzewie i Gimnazjum w Bledzewie Przedmiotem zamówienia dla zadania 1 jest dostawa 3 razy w tygodniu ( poniedziałek, środa i piątek ) do godz. 7.10 do Szkoły Podstawowej w Bledzewie i Gimnazjum w Bledzewie : 1. drożdżówek ( waga 1szt. - 0.10 kg.) dla 177 uczniów 2. cukru 3. herbata 4 jabłka 5. jogurt Przedmiotem zamówienia dla zadania 2 jest : 1) sporządzenie i dostarczenie gorących posiłków ( przemiennie : 2 razy w tygodniu zupa z wkładką + chleb + deser + owoc i 3 razy drugie danie ( np. naleśniki , racuszki z jabłkami, sztuka mięsa z ziemniakami itp.+ kompot + deser + owoc ) do : - przedszkola w Bledzewie dla 24 dzieci w godzinach 11.30 do 12.00 - zupa z wkładką + chleb + deser + owoc : wtorek i czwartek - drugie danie + deser + owoc : poniedziałek, środa i piętek - przedszkola w Osiecku dla 6 dzieci w godzinach 11.00 do 11.30 - zupa z wkładką + deser + owoc: wtorek i czwartek - drugie danie + deser + owoc : poniedziałek, środa i piętek - Szkoły Podstawowej w Templewie dla 88, najpóźniej do godz. 9.50 - zupa z wkładką + deser + owoc : wtorek i czwartek - drugie danie + deser + owoc : poniedziałek, środa i piętek 2) sporządzenie i dostarczenie gorącego posiłku wraz z naczyniami jednorazowego użytku (2 razy w tygodniu zupa z wkładką + chleb + deser + owoc) w godzinach od 9.20 do 9.40 we wtorek i czwartek do : - Szkoły Podstawowej w Bledzewie dla 94 uczniów - Gimnazjum w Bledzewie dla 83 uczniów Posiłki powinny być przygotowane ze świeżych i pełnowartościowych produktów. Proces przygotowania posiłków i dostarczenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywienia zbiorowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładą obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy 5) posiadają uprawnienia do prowadzenia zbiorowego żywienia i prowadzą takie żywienie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 2) kserokopię wypisu do ewid3encji działalności gospodarczej lub wypisu KRS 3) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne ZUS i o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi w Urzędzie Skarbowym 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ust.1 i art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 6) Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 5) projekt umowy wg załącznika Nr 5 do specyfikacji 6) decyzja właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego -pozwolenie na działalność kateringową zakładu przygotowującego posiłki 7) przykładowy jadłospis w okresie 14 dniowym z uwzględnieniem zapisów ust.2 pkt. 1 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy ,wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia w tym posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 30 tyś. PLN miesięcznie 9) informacje o zrealizowanych zamówieniach oraz referencje lub inne dokumenty potwierdzające , że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację isstotnych warunków zamówienia można uzyskać odpłatnie za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 5 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew (sekretariat) pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.