Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Puck: Zarządzanie projektem pn E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - etap II
Zadanie 1 - Kierownik projektu.
Zadanie 2 - Specjalista ds. promocji i rozliczania projektu
Zadanie 3 - Specjalista ds. finansowych
Numer ogłoszenia: 174235 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck , ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 058 6732737.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - etap II Zadanie 1 - Kierownik projektu. Zadanie 2 - Specjalista ds. promocji i rozliczania projektu Zadanie 3 - Specjalista ds. finansowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 ZADANIA KIEROWNIKA PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projekty w tym: - nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie i monitoring prawidłowej realizacji projektu, - nadzorowanie prac wszystkich członków zespołu, - nadzorowanie i koordynowanie ewaluacji i sprawozdawczości projektu, - zatwierdzenie propozycji przesunięć środków między zadaniami i zmian do wniosku, - nadzorowanie promocji projektu, - nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, weryfikacja dokumentów źródłowych, - kontrola merytoryczna realizacji projektu, - przygotowanie i weryfikacja wniosków o płatność oraz harmonogramu płatności pod względem merytorycznym, - rozliczenie projektu pod względem merytorycznym, - opisywanie merytoryczne faktur zgodnie z wytycznymi, - merytoryczne sporządzenie harmonogramu płatności oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu, - merytoryczna weryfikacja faktur/dokumentów księgowych dot. projektu, - zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, - przygotowanie ewentualnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie, dokumentach programowych , - zebranie , przygotowanie i pomoc w wyborze ofert - przygotowanie projektów umów z wykonawcami, - organizacja i nadzór nad przekazywaniem komputerów i dostawą szerokopasmowego Internetu, - przygotowanie i zawarcie umów użyczenia sprzętu komputerowego - nadzór nad rekrutacją beneficjentów Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 25 miesięcy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Zadanie 2 ZADANIE SPECJALISTY D/S PROMOCJI I ROZLICZANIA PROJEKTU - przygotowanie materiałów promocyjnych, -przygotowywanie i przeprowadzanie rozpoznania rynku w zakresie materiałów promocyjnych, -zachowanie zgodności realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, - wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem wytycznych w zakresie promocji projektu finansowanego w ramach POIG, -przygotowanie materiałów informacyjnych i ogłoszeń prasowych odnośnie projektu, - organizowanie spotkań i konferencji, - współpraca z kierownikiem i księgowym projektu w przygotowaniu wniosków o płatność, - przeprowadzanie ewaluacji, - zastępowanie kierownika projektu w czasie jego nieobecności. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 25 miesięcy , we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji. Zadanie 3 ZADANIA SPECJALISTY D/S FINANSOWYCH - prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej zgodnie z wymogami dotyczącymi ewidencji środków unijnych ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujący wytycznych wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, - dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych, - archiwizowanie dokumentów, - odpowiedzialność formalno-rachunkowa, opisywanie faktur i innych dokumentów do wypłaty, - przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków, - sporządzanie planu finansowego projektu, - sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, - przygotowywanie dyspozycji przelewu, - wykonywanie innych zadań finansowo- księgowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 25 miesięcy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - zadanie 1 - 2100,- zł , zadanie 2 - 2000,- zł zadanie 3 - 1100,- zł 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 55 834900020008950020000030 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie - ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o wykaz wykonanych usług na zasadzie spełnia /nie spełnia. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca: zadanie 1 a) wykaże, że uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów zakończonych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub innych środków na stanowisku kierownika projektu/zastępcy kierownika projektu, koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu o wartości min. 800 000 zł każdy projekt, zadanie 2 a) wykaże że uczestniczy lub uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub innych środków na stanowisku koordynatora projektu/zastępcy koordynatora projektu, w tym w 1 projekcie, jako specjalista do spraw promocji i rozliczania o wartości min. 800 000 zł każdy projekt, zadanie 3 wykaże że uczestniczy lub uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub innych środków na stanowisku księgowego lub specjalisty do spraw finansowych o wartości min. 800 000 zł każdy projekt.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osoby powinny posiadać następujące kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie: Zadanie 1 - wykształcenie wyższe - dyspozycyjność w godzinach pracy urzędu (7 30 - 15 30 ) oraz w godzinach popołudniowych - posiadać znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatorów wniosku o dofinansowanie i płatności Zadanie 2 - wykształcenie wyższe - dyspozycyjność w godzinach pracy urzędu (7 30 - 15 30 ) oraz w godzinach popołudniowych - posiadać znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, internetu oraz generatorów wniosku o dofinansowanie i płatności Zadanie 3 - wykształcenie wyższe ekonomiczne - doświadczenie w pracy na stanowisku księgowej dot. księgowości budżetowej - zaświadczenie o znajomości obsługi programu FIN Gratis - dyspozycyjność w godzinach pracy urzędu (7 30 - 15 30 ) oraz w godzinach popołudniowych Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana osoby wykonującej powierzoną funkcję może nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (np. choroba, itp.). Powierzenie funkcji nowej osobie wymaga zgody Zamawiającego, która może nastąpić po wcześniejszym udokumentowaniu, że ta osoba posiada nie gorsze kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wykształcenie, od osoby zastępowanej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 10:20, miejsce: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa wraz z montażem i instalacją oprogramowania multimedialnego oraz dostawa zabawek na potrzeby przedszkoli w Gminie Puck w związku z realizacją projektu w podziale na II części.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych,
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
więcej: przetargi w Pucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.