Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Jaworzno: Świadczenie usług w zakresie badań histopatologicznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 174236 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie badań histopatologicznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie badań histopatologicznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie zgodnie z specyfikacją asortymentową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ w podziale na następujące pakiety: Pakiet I- badania histopatologiczne Pakiet II- cytologia w okresie jednego roku od podpisania umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone wykonaniem co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (dopuszcza się 10 % odchylenie wartości in minus) c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 % wartości brutto złożonej oferty. d) niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2006r.Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust 7 lit. a-d Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Brak aktualnego dokumentu rejestrowego ust. 7 lit. a lub wymaganego oświadczenia oraz nie uzupełnienie tych dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączyć do wyżej wymienionego wykazu dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia o wartości minimum złożonej oferty zostały wykonane należycie. c)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 % wartości brutto złożonej oferty d)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ); 1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. a i d dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 wykonawca składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawi rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr 87 poz. 605) Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą: Wykaz dni tygodnia, w których będzie następował odbiór materiału do badania z siedziby Szpitala
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Dostępność - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ul. Chełmońskiego 28 Sekcja Gospodarcza tel. 032 616 44 82 wew. 119. Koszt specyfikacji 30,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w Siedzibie Zamawiajacego przy ul. Chełmońskiego 28 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania histopatologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie badań histopatologicznych wartość szacunkowa zamówienia powyżej 14 tys euro i poniżej 211 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. dostępność - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cytologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie badań histopatologicznych wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Dostępność - 20
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w I i II kwartale 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od stycznia do czerwca 2025 roku
- "Dostawa benzyny bezołowiowej 95 PB rozliczana w systemie bezgotówkowym"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- USŁUGA ODBIORU, PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie usług ubezpieczenia zdrowotnego na rzecz pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.