To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Jerzmanowice: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 174254 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102947 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Świadczenie usługi doradztwa zawodowego, obejmującego: konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), nowoczesne metody poszukiwania pracy, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, poruszanie się po lokalnym rynku pracy. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 42 c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. f) Zajęcia będą się odbywać w dwóch grupach. g) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). h) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 2) Przeprowadzenie job-coachingu, dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) sporządzenie dla każdego uczestnika projektu planu rozwoju osobistego i zawodowego w odniesieniu do sytuacji na rynku pracy i zapotrzebowania na pracę, b) pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, c) rozwiązywanie bieżących problemów adaptacyjnych, d) rozpoznanie istniejących trudności w procesie poszukiwania pracy przez uczestników, e) konstruktywne wspieranie uczestników projektu w osiąganiu zamierzonych celów, f) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: 9 dla każdego uczestnika, łącznie 189. g) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 1 do 2 razy w tygodniu. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 19:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na spotkaniach), j) Wykonawca sporządzi dla każdego uczestnika indywidualną opinię, w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego. k) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji, l) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 3) Przeprowadzenie zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej, budowania relacji rodzinnych i rodzicielskich, umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji u siebie i innych, umiejętności stawiania sobie celów i motywowania się, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i ich podtrzymywania, z uwzględnieniem zajęć dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z programem Szkoły dla rodziców), dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Szczegółowa tematyka zajęć: jak radzić sobie z uczuciami, pochwała opisowa w budowaniu realistycznego poczucia własnej wartości, zachęcanie do współpracy, zachęcanie do samodzielności, stawianie granic, etykietki: wpisywanie w role i uwalnianie od grania ról, sposoby rozwiązywania problemów i konfliktów, kary i co zamiast stosowania kar, wyjątkowe rodzicielstwo metodą wychowanie bez porażek i wzbogaconą o elementy wiedzy dotyczącej kontaktu niewerbalnego z dzieckiem, relacje rodzinne. b) Ponadto Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć przez specjalistów z zakresu neurologii (1 spotkanie trwające 3 godziny dydaktyczne) oraz rehabilitacji (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). c) Spotkania będą mieć charakter warsztatowy. d) Spotkania mają na celu poszerzenie wiedzy psychologicznej, wzrost kompetencji zawodowych, rodzinnych, rodzicielskich, relacyjnych, wsparcie w rozwiązywaniu życiowych dylematów. e) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 49 (w tym 9 godzin zajęć ze specjalistami). f) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. g) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). j) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji. k) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 4) Przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: Zajęcia teoretyczne prowadzone przez psychologa (24 godziny dydaktyczne): znaczenie snu i relaksu w zaspakajaniu podstawowych potrzeb człowieka, istota profilaktyki uzależnień, konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, stres jego przyczyny i sposoby radzenia sobie z nim, podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Trening relaksacji metodą Edmunda Jaksobsona (16 godz. dydaktycznych): podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Gimnastyka mózgu metodą Paula Denisona (16 godz. dydaktycznych) celem której będzie: lepsze pokonywanie stresu i napięcia wynikającego z trudności życia codziennego, lepsze komunikowanie się z innymi ludźmi, uczenie się, usuwanie blokad ukrytych w ciele człowieka, wprowadzenie ciała i umysłu w stan optymalny do przyswajania wiedzy równoważąc wymiar latelarności, koncentracji, stabilności. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 56 (w tym 16 godzin treningu relaksacji, 16 godzin gimnastyku mózgu oraz 24 godziny zajęć teoretycznych). c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 1 do 2 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7-8 godzin dydaktycznych. Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. e) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). f) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. g) Organizacja wycieczki tematycznej zgodnie z poniższymi wytycznymi: wycieczka zostanie zorganizowana po zakończeniu zajęć grupowych, czas trwania wycieczki: 6 godzin zegarowych, Celem wyjazdu będzie przedstawienie osiągnieć i postaw kobiet związanych z naszym regionem i kulturą na przestrzeni lat, które mogą stać się wzorem do naśladowania oraz inspiracją do działania. W ramach wyjazdu uczestnicy poznają historię wybitnych kobiet Krakowa, w tym miejsca związane z takimi postaciami, jak: aktorka, odkrywczyni i podróżniczka Jadwiga Mrozowska-Toeplitz, reżyserka i scenografka Zofia Jarema, malarki Olga Boznańska i Teresa Rudowicz, pedagożka Wanda Bobkowska, tenisistka Jadwiga Jędrzejowska, poetka Anna Świrszczyńska, lekkoatletka Maryla Freiwald, profesor Zofia Ameisen - kustoszka Biblioteki Jagiellońskiej, poetka Wisława Szymborska (zwiedzanie wystawy Szuflada Szymborskiej, królowe Polski (zwiedzanie katedry wawelskiej wraz z kryptami). Podczas wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego wykonawca zapewni: transport, pokrycie opłat parkingowych, obiad dwudaniowy z deserem (w formie gorącego posiłku o w tym zupa, drugie danie o wadze co najmniej 350 g. oraz deser - lody o wadze minimum 70 g), ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 10 000 od osoby, bilety wstępu oraz opiekę przewodnika, który na terenie Krakowa oprowadzi uczestników wycieczki szlakiem znanych kobiet, przybliżając ich postacie w poszczególnych miejscach z nimi związanych. W wyjeździe weźmie udział 2 pracowników Zamawiającego, dla których Wykonawca w ramach kosztu usługi zapewni takie same świadczenia (transport, ubezpieczenie, bilety wstępu, obiad), jak dla uczestników wycieczki. i/lub 2. II część zamówienia: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 6 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30, 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40, 3) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej i elektronicznej, 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. Ponadto Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby po stronie uczestników. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 7) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 8) Przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 9) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 10) Harmonogram zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 4 dni przed planowanym rozpoczęciem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szansa dla wszystkich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Psychoedukacji Sustine, Małgorzata Cwener-Drapała, ul. Bitwy pod Studziankami 10/21, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65312,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42204,12
Oferta z najniższą ceną: 42204,12 / Oferta z najwyższą ceną: 42204,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSK Auto-Test, Henryk Witek, ul. Wielopole 9, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13121,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8160,00
Oferta z najniższą ceną: 8160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8160,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.