Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Kłodzko: Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2
Numer ogłoszenia: 174256 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa , ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, faks 074 862 37 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sieci wodociągowej- etap II i kanalizacyjnej na terenie Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2, dz. nr 107/22, 107/23 AM-3b, obręb Ptasia Góra. Zakres robót obejmuje: 1) ułożenie rurociągów sieci wodociągowej wraz z armaturą na odcinku od węzła W22 w kierunku budynku nr 29. 2) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej w drodze od istniejącej studni Dist do projektowanej studni D7. Objęty zamówieniem odcinek sieci wodociągowej przebiega przez węzły sieci oznaczone w Projekcie budowlanym, jako: W22, W28, W29, W32, W34, W35, W36, W37, W38, W39, W40, W41, W42 oraz obejmuje przyłącza od węzła W29 przez węzły W30 i W31 do budynku nr 15, od węzła W30 do hydrantu H4, od węzła W42 do budynku nr 29. Zamówienie obejmuje wpięcie do sieci istniejących przyłączy zasilających budynki nr 24 i nr 26 (od węzła W32 do węzła W33) oraz budynek nr 27 (od węzła W38). Planowany do wykonania odcinek kanalizacji deszczowej przebiega od istniejącej studzienki Dist wzdłuż drogi utwardzonej asfaltem i kostką kamienną do studzienki rewizyjnej D7 o średnicy O 425. Ponadto na trasie kanalizacji deszczowej zaprojektowane są 3 studnie rewizyjne O 1000 i 3 studnie rewizyjne O 1200. Do nowego odcinka kanalizacji deszczowej przełączone zostaną dwa istniejące wpusty uliczne (Wp1 i Wp2), a do studni rewizyjnej D7 odwodnienie dachu budynku nr 29. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycinkiem projektu zagospodarowania terenu w skali 1:500 stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres robót obejmuje wszystkie roboty przygotowawcze i towarzyszące m. in. próby i sprawdzenia wykonanych instalacji, rozruchy technologiczne zamontowanych urządzeń, wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych oraz wywóz nadmiaru ziemi. Zamawiający nie przewiduje demontażu starych, istniejących rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych. W miejscach przebiegu istniejącego uzbrojenia ( kable telekomunikacyjne, kable energetyczne, sieci kanalizacyjne,) nad projektowaną siecią, wykopy należy wykonywać ręcznie. Pozostałe roboty ziemne należy wykonać zgodnie z zaleceniami zawartymi w Szczegółowych specyfikacjach technicznych sieci wod.-kan..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz w oparciu o wymagany wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: - dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót posiadającą właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa; - dysponują osobą - geodetą, który w imieniu wykonawcy będzie bezpośrednio zaangażowany w realizację umowy, poprzez dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone w zakresie: aktualizacji posiadanego w formie elektronicznej, w formacie programu C-geo zasobu geodezyjnego terenu SOSG na dysku twardym w komputerze i w siedzibie Zamawiającego (dokument udostępniony po podpisaniu umowy). Geodeta powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli minimum zastrzeżone oraz posiadać przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w trakcie realizacji robót wystąpi konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej, zamawiający może przesunąc termin wykonania robót (elementy robót) na czas dokonania tych zmian na pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający ich wprowadzenie. Zamawiający w trakcie wykonywania umowy ma prawo wystapić do Wykonawcy o wykonanie robót zamiennych. Roboty zamienne nie mogą wykraczać poza zakres zobowiązania umownegoWykonawcy, a zmiana polegać jedynie na modyfikacji robót określonych w dokumentacji projektowej lub zastapieniu ich innymi tożsamymi robotami. Zmiany, o których mowa wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej
ul. Wyspiańskiego 2
57-300 Kłodzko
bud 3, pok. 104-105
UWAGA: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud 4, pok. 227 (kancelaria jawna) UWAGA: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza: - zawierać umowy ramowej, - ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, - dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
- Zakup kotła parowego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.