eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecOdnowienie oznakowania drogowego poziomego dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-05

Zgorzelec: Odnowienie oznakowania drogowego poziomego dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 174257 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94223 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie oznakowania drogowego poziomego dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odnowieniu, frezowaniu oraz trasowaniu oznakowania drogowego poziomego dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec. 2) Powierzchnia do odnowienia oznakowania drogowego poziomego wynosi 9.846,396 m2. 3) Powierzchnia do frezowania oznakowania drogowego poziomego wynosi 60m2, a do trasowania 120 m. 4) Oznakowanie drogowe poziome należy wykonać z materiału cienkowarstwowego, przy użyciu farb nakładanych warstwą grubości 0,6 mm na mokro. 5) Przedmiotowe roboty należy wykonywać przy najmniejszym natężeniu ruchu drogowego, nie powodując utrudnień, w godzinach popołudniowych i nocnych, tj. od godz. 18:00 do godz. 6 rano. 6) W zakres robót wchodzi wykonanie następujących rodzajów oznakowania drogowego poziomego: a) LINIE CIĄGŁE MALOWANE MECHANICZNIE: - Linie segregacyjne - 2.263,192 m2 - Linie krawędziowe - 376,966 m2 b) LINIE PRZERYWANE MALOWANE MECHANICZNIE: - Linie segregacyjne - 808,584 m2 - Linie krawędziowe - 134,02 m2 c) INNE LINIE I ZNAKI MALOWANE MECHANICZNIE: - Znaki poprzeczne - 4.052,399 m2 - Linie uzupełniające - 1.378,167 m2 d) STRZAŁKI I INNE ZNAKI MALOWANE RĘCZNIE: - Strzałki - 355,01 m2 - Znaki poprzeczne - 81,488 m2 - Znaki uzupełniające - 364,81 m2 e) PIKTOGRAMY WG WZORU ZNAKU P-23 ROWER (+napisy WJAZD-WYJAZD NIE PARKOWAĆ) - 31,76 m2 7) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w tracie ich wykonywania, w tym również wykonanie na swój koszt i we własnym zakresie projektu zabezpieczenia robót wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekt zabezpieczenia robót powinien zostać wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. nr 177, poz. 1729 ze zm.). 8) Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w kolejności wyznaczonej przez Zamawiającego, w sposób ciągły. Przed rozpoczęciem robót, Zamawiający pisemnie przekaże Wykonawcy harmonogram kolejności robót do wykonania. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ. 9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 10) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 11) Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r., (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z tą ustawą, ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016r., poz. 250) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 672). 12) Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 13) Nie wykazanie materiałów lub urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia materiałów i urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 14) Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 15) Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest 12 miesięczny okres gwarancji i rękojmi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe BIG Sp. z o.o., Ługów 18, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124764,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80722,04

  • Oferta z najniższą ceną: 80722,04 / Oferta z najwyższą ceną: 147700,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.