Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Katowice: Likwidacja budynku B kompleksu BHP byłej KWK Niwka-Modrzejów przy ul. Kopalnianej w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 174265 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja budynku B kompleksu BHP byłej KWK Niwka-Modrzejów przy ul. Kopalnianej w Sosnowcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót likwidacyjnych (wyburzeniowych) budynku B kompleksu BHP byłej KWK Niwka-Modrzejów przy ul. Kopalnianej w Sosnowcu. Obiekt zlokalizowany w Sosnowcu w rejonie ul. Kopalnianej na terenie zlikwidowanej KWK Niwka-Modrzejów. Budynek 3 kondygnacyjny wolnostojący posadowiony na ławach żelbetowych całkowicie podpiwniczony. Ściany konstrukcyjne i działowe z cegły pełnej, stropy żelbetowe. Schody płytowe żelbetowe, dach na stropach żelbetowych jedno-spadowy. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana typowa. Elewacja frontowa obłożona częściowo blachą trapezową. Posadzki cementowe, płytki PCW na posadzkach. Budynek w obecnym stanie zdewastowany. Stolarka okienna i drzwiowa zniszczona nie nadająca się do użytku, jak również wykładziny podłogowe. Balustrady schodowej brak. Budynek pozbawiony wszelkich mediów. Dane techniczne : - powierzchnia zabudowy - 193,8 m2 - powierzchnia użytkowa - 450,73 m2 - kubatura obiektu - 2480,76 m3 Zakres robót likwidacyjnych obejmuje: - zdjęcie pokrycia dachowego z papy, rynien i rur spustowych -zgodnie z projektem technicznym, - rozbiórkę elewacji z blachy trapezowej, - rozbiórkę stropu nad II piętrem, rozbiórka ścian II piętra, rozbiórka schodów żelbetowych łączących I piętro z II piętrem, - rozbiórkę stropu nad I piętrem, rozbiórka ścian I piętra, rozbiórka schodów żelbetowych łączących I piętro z parterem, - rozbiórkę stropów nad parterem, rozbiórka ścian parteru, rozbiórka schodów zewnętrznych żelbetowych, - rozbiórkę stropów nad piwnicami, ścian piwnic i fundamentów poniżej 1,20 m od poziomu terenu, - rozdrobnienie gruzu i zasypanie piwnic - niwelację terenu, - wywiezienie nadmiaru gruzu na wysypisko, - wywóz i utylizacja odpadów, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym. 2.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową należy dołączyć do oferty. 6.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i posiadać doświadczenie w wykonywaniu prac rozbiórkowych. 7.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych: posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót i będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. władają sprawnym sprzętem wyburzeniowym wraz z osprzętem. 9.Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty - załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Informację określającą obroty, oraz zobowiązania i należności za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w załączniku nr 4 do druku OFERTA. 8. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 5 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 5a do druku oferta. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.7 niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 5 do druku OFERTA. 10. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.8 SIWZ - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoich rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania (zgodnie z opisem w pkt. 3.6 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 50.000,00 zł.. 13. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z opisem w pkt. 9.6. SIWZ- załącznik nr 8. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że po udzieleniu zamówienia przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz odpadów zgodnie z opisem pkt. 1.4.2. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa sieci dróg gminnych nr 106529L oraz 112435L w miejscowości Kalinówka, Wilczopole, Kazimierzówka, Kliny - ETAP I
- Budowa drogi gminnej nr 112440L w miejscowości Wilczopole, Kalinówka, Głusk
- Przebudowa drogi gminnej w Uboczu dz.nr 422
- Przebudowa hydroforni w Kęsowie - zabezpieczenie ciągłości dostaw wody oraz bezpieczeństwa zdrowotnego wody pitnej dostarczonej z ujęcia wody w Kęsowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.