Ogłoszenie z dnia 2006-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Wrocław: dostawa flokulantów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Wanda Michalewka, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500, fax 071 3723720, e-mail: ri-przetargi@mpwik.wroc.pl, www.mpwik.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa flokulantów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa flokulantów - Zadanie 1 dostawa flokulantu w postaci proszku w ilości 100000 kg Zadanie 2 dostawa flokulantu w postaci emulsji w ilości 55000 kg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław - Wrocławska Oczyszczalnia Ścieków Janówek. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.80.00.00 - Różne produkty chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 400000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 19 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona na wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczen, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w kwocie nie mniejszej niż 10% ceny oferowanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, dostaw w ilości co najmniej: flokulantu w postaci proszku, w ilości 50 000 kg oraz flokulantu w postaci emulsji, w ilości 20 000 kg, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.1.4) Inne informacje: Podpisany protokół z przeprowadzonych przez Zamawiającego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy, badań na środku proponowanym i dostarczonym przez Wykonawcę, zawierający opis przeprowadzonych prób i wyniki. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN/21/2006/FZ/D. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.04.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: określone w SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 23.05.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wanda Michalewska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.05.2006, godzina 10:00, MPWiK Sp. z o.o. Wrocław ul. Na Grobli 14/16 świetlica nad pompownią.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.