Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Łobez: Organizacja i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż Sobie - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 174302 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 39750-82, faks 0-91 39762-76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.lobez.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż Sobie - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w 2013 roku szkoleń realizowanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łobzie w ramach partnerskiego Projektu systemowego Pomóż Sobie - od bierności do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej dla I grupy 28 osób (10 mężczyzn w tym 1 niepełnosprawny, 18 kobiet w tym 2 niepełnosprawne) będących osobami bezrobotnymi, korzystającymi z pomocy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie Szczecińskim. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część: Część 1- Kurs prawa jazdy kat. B, Część 2 - Kurs prawa jazdy kat. C, Część 3 - Kurs florystyczny, Część 4 - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Część 5 - Warsztaty kulinarne, Część 6 - Kurs edukacji finansowej, Część 7 - Szkolenie radzenia sobie ze stresem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy posiadają: dla wszystkich części aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub oświadczenie o braku wymogu wpisu do rejestru, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zamówienia/ usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) dokument potwierdzający rejestrację firmy, 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mgops.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mgops.lobez.ibip.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, pok. 46.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja Kursu prawa jazy kat. B dla 16 osób (10 kobiet, 6 mężczyzn) w części dydaktycznej odbywać się będzie - zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu - w terminie od 01 czerwca 2013r. do 30 czerwca 2013r., natomiast część praktyczna - zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu - w terminie od 01 lipca 2013r. do 30 września 2013r. wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja Kursu prawa jazy kat. C dla 3 osób (3 mężczyzn) w części dydaktycznej odbywać się będzie - zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu - w terminie od 01 czerwca 2013r. do 31 lipca 2013r., natomiast część praktyczna - zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu - w terminie od 01 lipca 2013r. do 30 września 2013r. wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs florystyczny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu florystycznego dla 12 osób odbywać się będzie w terminie od 01 czerwca 2013r. do 31 lipca 2013r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem jednakże w nieprzekraczalnym terminie od 01 czerwca 2013r. do 31 lipca 2013r. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin , o której mowa w pkt 4 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 3. 2. Celem szkolenia jest rozwinięcie zdolności manualnych, wyobraźni, nauczenie się wytwarzania efektownych kompozycji kwiatowych, dzięki czemu uczestnicy zdobędą nowe, potencjalne możliwości zarobkowania. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu sprzedawca dla 16 osób odbywać się będzie w terminie od 01 sierpnia 2013r. do 30 września 2013r. , zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem jednakże w nieprzekraczalnym terminie od 01 sierpnia 2013r. do 30 września 2013r. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin , o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu sprzedawcy - handlowca, z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej oraz programu do fakturowania. Przygotowywanie uczestników szkolenia, m.in. w zakresie: przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji handlu w gospodarce rynkowej, organizacji sprzedaży detalicznej, wykonywania i dokumentowania podstawowych obliczeń sklepowych, poznania przez słuchaczy teoretycznych zagadnień związanych ze stosowaniem kas fiskalnych i terminali płatniczych oraz oprogramowania do fakturowania, opanowania praktycznej obsługi kasy i terminali, nabycia wiedzy z zakresu wymagań sanitarnych w handlu. Szkolenie powinno być zorganizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty kulinarne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja warsztatów kulinarnych dla 12 osób odbywać się będzie w terminie od 01 września 2013r. do 31 października 2013r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu wg indywidualnych uzgodnień z instruktorem jednakże w nieprzekraczalnym terminie od 01 września 2013r. do 31 października 2013r. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin , o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest kształtowanie i utrwalanie umiejętności kulinarnych a także kształtowanie poczucia estetyki przygotowania, podania i spożycia posiłków . Przygotowywanie uczestników szkolenia, m.in. w zakresie: - przygotowania materiałów do produkcji podstawowego asortymentu potraw i napojów w gospodarstwie domowym, - sporządzania podstawowego asortymentu potraw i napojów w gospodarstwie domowym, - zajęć praktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs edukacji finansowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu edukacji finansowej dla 28 osób (18 kobiet, 10 mężczyzn) odbywać się będzie w terminie od 04 listopada 2013r. do 30 listopada 2013r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin , o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności planowania oraz zarządzania budżetem domowym, tworzenie i analizowanie budżetu, racjonalnego gospodarowania budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym, określenie definicji kredytu, zapoznanie z podstawowymi rodzajami kredytów oferowanych przez instytucje finansowe i pojęciami bezpośrednio związanymi z kredytem tj. wniosek kredytowy, umowa kredytowa, zabezpieczenie, odsetki, prowizje, a także omówienie zagrożeń i konsekwencji jakie niesie ze sobą nadmierne zadłużanie się poprzez ukazanie rozmiarów tego problemu, statystyk dotyczących skali zjawiska zadłużenia. Celem szkolenia jest także zwiększenie stanu wiedzy i świadomości w zakresie dotyczącym praw konsumenckich oraz zwiększenie znajomości procedur egzekwowania praw należnych konsumentowi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie Radzenie sobie ze stresem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja szkolenia Radzenie sobie ze stresem dla 28 osób (18 kobiet, 10 mężczyzn) odbywać się będzie w terminie od 04 listopada 2013r. do 30 listopada 2013r., zgodnie z harmonogramem ustalonym razem z Wykonawcą po rozstrzygnięciu przetargu. Zamawiający dopuszcza krótsze trwanie kursu (w mniejszej ilości dni) przy zachowaniu liczby godzin, o której mowa w pkt 3 oraz z zachowaniem dziennego wymiaru zajęć o którym mowa w pkt 2. Celem szkolenia jest przybliżenie technik relaksacyjnych i sposobów radzenia sobie ze stresem oraz zdobycie umiejętności, które pozwolą na zmniejszenie poziomu stresu i nauczą kontrolowania własnych emocji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.