eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa do SZPZLO Warszawa Wawer fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek oraz dyskietek, płyt CD i DVD .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Warszawa: dostawa do SZPZLO Warszawa Wawer fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek oraz dyskietek, płyt CD i DVD .
Numer ogłoszenia: 174322 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do SZPZLO Warszawa Wawer fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek oraz dyskietek, płyt CD i DVD ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa Wawer fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopia-rek ( cz. 1) oraz dyskietek, płyt CD i DVD ( cz. 2) 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach 2 części: 2.1 część 1 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputero-wych, faksów i kserokopiarek. 2.2 część 2 - dostawa dyskietek, płyt CD i DVD . 3.Szczegółową informację dot. wielkości i rodzaju dostawy określa odpowiedni dla części kosztorys ofertowy - zał. nr 3.1 i 3.2 do SIWZ . 3.1 Ilości wskazane w kosztorysach ofertowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 12 m-cy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przy-jętymi do celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych kosztorysów cenowych (załącznik nr3. 1 i 3.2 do niniejszej umowy) w ramach kwoty wynagrodzenia umownego. 4. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych ele-mentów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne stanowiące zamienniki o parametrach wymaganych przez producenta urządzenia. W tabeli kosztorysu ofertowego ( zał. nr 3.1 do SIWZ) w kolumnie E typ ... Zamawiający wskazuje typ materiału eksploatacyjnego stosowany przez producenta urządzenia , jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, czyli posiadające równoważne parametry techniczne z zalecanymi przez producenta urządzenia. - dot. części 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne: - Za produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach użytkowych i technicznych takich samych bądź lepszych (tzn. pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w kosztorysie ofertowym w kol. E - Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. - W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie, że zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaga-niom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty odpowiednio: - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy), - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) UWAGA: powyższe dokumenty należy dołączyć tylko w przypadku oferowania rów-noważnych materiałów eksploatacyjnych. - oświadczenie wykonawcy, że producent/ci/ oferowanych materiałów eksploatacyjnych, będących przedmiotem zamówienia, posiadają certyfikat ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych - treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym w poz. 8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali min. 2 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części o wartości każdej: - dla części nr 1 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych , faksów, kserokopiarek o wartości min. 100 000 zł. brutto, - dla części nr 2 - dostawa dyskietek, płyt CD i DVD o wartości min. 12 000 zł. brutto, Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych dla danej części niż określone wyżej. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 2b), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymienionego w ust. 1 w punkcie 2a) poprzez dokonanie analizy właściwego zał. nr 4.1-4.2 do SIWZ - wykaz wykonanych zamó-wień oraz dokumentów potwierdzających (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) należyte wykonane dostaw wymienionych w - wykazie. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania oferowanych dostaw - dla części 1 poprzez dokonanie analizy wyników testów jakościowych i wydajnościowych oferowanych materiałów eksploatacyjnych. 6. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. V SIWZ. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy p.z.p. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: - w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Doku-ment powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz dostaw odpowiednio dla części zrealizowanych lub realizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania lub wykonywania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 4.1, 4.2 do SIWZ 6. Dokumenty potwierdzające ( p. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 4.1,4.2 do SIWZ zostały wykonane należycie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału technicznego i lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi złożyć również pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostęp-nienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i lub pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 9. Dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zama-wiającego - dla części 1 (w przypadku złożenia oferty zawierającej materiały równoważne) dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę materiału równoważnego Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego równoważność, tj. odpowiednio: - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISOIEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy), - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisa-nej stronie. 10. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6,9 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 11. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną. 12.Dokumenty wymienione w ust. 1,5,7 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.8. 13. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 14. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wy-konawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 15. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego W-wa Wawer, 04-564 W-wa ul. Strusia 4/8,pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego W-wa Wawer, 04-564 W-wa ul. Strusia 4/8,pok. 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: SZPZLO/Z-53/2009 Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTY - odpowiedni dla części ZAŁĄCZNIK Nr 1.1, 1.2 do SIWZ 2) wypełniony kosztorys ofertowy - odpowiedni dla części ZAŁACZNIK NR 3.1, 3.2 do SIWZ 3. Do oferty winny być dołączone oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisane w rozdziale V SIWZ oraz w wypadku oferowania materiałów równoważnych w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla każdego zaoferowanego przez Wykonawcę materiału równoważnego Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego równoważność, tj. odpowiednio: - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy), - wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISOIEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodza-jów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.