eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaAdaptacja pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na system szkolno-treningowy ŚNIEŻNIK w budynku nr 7 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Gdynia: Adaptacja pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na system szkolno-treningowy ŚNIEŻNIK w budynku nr 7 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 174323 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na system szkolno-treningowy ŚNIEŻNIK w budynku nr 7 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 2006.156.1118 z późn. zm.), wykonanie kosztorysu ofertowego, uzgodnienie dokumentacji projektowej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku, uzyskanie pozwolenia na budowę w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim, wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i STWIOR. Wymagania w zakresie projektowania: Pojemność szkoleniowa: Kompletny system Śnieżnik składa się z następujących części: Podsystem Śnieżnik 1 przeznaczony do indywidualnego szkolenia żołnierzy o pojemności 8 stanowisk, Podsystem Śnieżnik 2 do szkolenia zespołowego - 8 stanowisk, Część instruktażowo-szkoleniowa przeznaczona do ćwiczeń i omówienia budowy broni - 8 żołnierzy. Wentylacja: Wentylowane przez wymuszony układ wentylacji, współczynnik wymiany powietrza (według aktualnych przepisów) 350 - 400 m3 / 1godz. dla jednego uczestnika ćwiczeń. Media: Zasilanie 230V AC, minimum po dwa punkty na każdy podsystem umieszczone przy szafie sterującej (2m) łącznie 25A na podsystem. Instalacja przeciwprzepięciowa jak dla sprzętu komputerowego, Rozprowadzenie przewodów zasilających i sterujących w kanalizacji kablowej, Wejście do pomieszczenia od strony korytarza. Każdy z podsystemów zaopatrzyć w butlę ciśnieniową o dużej pojemności (150 l) z gazem -technicznym azot/CO2 zabudowanej we wnęce o konstrukcji lekkiej zgodnej z aktualnymi przepisami. Oświetlenie: Oświetlenie, ogólne 80 do 100 luxów (żarowe lub inne przystosowane do częstego włączania lub wyłączania) oraz punktowe nad każdym stanowiskiem strzeleckim (każde wyposażone w reflektor punktowy o mocy do 25W) z regulacją natężenia oświetlenia. Regulator przy stole instruktora. Oświetlenie nie powinno być skierowane na ekran. System ochrony: W ramach kompleksu szkoleniowego nie jest wymagany magazyn broni. Pozostałe wymagania dla pomieszczeń: Ogrzewane - temp. min. +12°C dla całego pomieszczenia w okresach, kiedy system jest w stanie gotowości i nie ma osób ćwiczących, od +15 do 28°C w czasie ćwiczeń; wilgotność powietrza max 85% bez kondensacji. W przypadku AMW pomieszczenia przeznaczone do adaptacji nie posiadają otworów okiennych. W przypadku AMW pomieszczenie przeznaczone do adaptacji posiada wymiary 18,10 x13,38 z licznymi słupami, wnękami itp. Należy przewidzieć wydzielenie stanowiska dla d-cy i operatorów, Wejście do pomieszczeń treningowych poprzez pomieszczenie pośrednie tak, aby wchodząc do ciemnego pomieszczenia nie oślepiać ćwiczących. Podłoga łatwa w utrzymaniu czystości np. pokryta płytkami ceramicznymi lub farbą żywiczną, Wykaz urządzeń będących dostawą centralną: Dostawa centralna oraz montaż systemu nie są objęte niniejszym programem i będą realizowane przez Dostawcę systemu - skład dostawy centralnej ma charakter orientacyjny dla Wykonawcy i powinien pomóc mu w pracach projektowych. System informatyczny ŚNIEŻNIK -1 - szafa biurko instruktora wraz z monitorami klawiaturą i drukarką stół techniczny podesty - 10 szt wraz z murkami i pniami drzew worki na piasek głośniki - 4 szt projektory - 3 szt kamery detekcji trafień - 3 szt stacja radiowa wraz z masztem okablowanie do projektorów, kamer, głośników broń treningowa wraz z magazynkami i zasobnikami gazu. System informatyczny ŚNIEŻNIK -2 - szafa biurko instruktora wraz z monitorami klawiaturą i drukarką stół techniczny podesty - 10 szt wraz z murkami i pniami drzew worki na piasek głośniki - 4 szt projektory - 3 szt kamery detekcji trafień - 3 szt kamery eliminacji strzelców - 3 szt stacja radiowa wraz z masztem okablowanie do projektorów, kamer, głośników broń treningowa wraz z magazynkami i zasobnikami gazu zawór redukcyjny do dużej butli - 2 szt. Symulatory broni treningowej: Każdy z podsystemów wyposażony jest w symulatory broni, które wykonane są na bazie broni bojowej z przeróbkami konstrukcyjnymi uniemożliwiającymi oddanie strzału. Zakres tych przeróbek opracowany został w Wojskowym Instytucie Technicznym Uzbrojenia w Zielonce, który jednocześnie jest instytucją mającą uprawnienia do określania zasad przechowywania w/w symulatorów treningowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 (dziesięć tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz robót, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowi załącznik nr 7 będący integralną częścią SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczeń dołączonych do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 10-13 będące integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca musi dysponować osobami:a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac ( oświadczenie załącznik nr 10). b) 1 (jedną) osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac( oświadczenie załącznik nr 11). c) 1 (jedną) osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac( oświadczenie załącznik nr 12). d) 1 (jedną) osobą w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych E. ( oświadczenie załącznik nr 13).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. 251 w godz. 11:00 do 13:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.