eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiAdministrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Piotrków Trybunalski: Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 17432 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408728 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, faks 044 7323771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - administrowanie i konserwację bieżącą przez okres 12 miesięcy nieruchomości zarządzanych i dzierżawionych przez TBS - powierzchnia użytkowa mieszkalna i usługowa, powierzchnia działek, na których znajdują się budynki wyszczególniona została w załączniku nr 2 do SIWZ (projekt umowy na administrowanie). Opis przedmiotu zamówienia oraz standardy wykonania zawarte są w projekcie umowy - załącznikach do SIWZ - zadania z zakresu eksploatacji ( zał. nr 2 do umowy) oraz w opisie robót konserwacyjnych - zasady ogólne wykonania konserwacji i drobnych napraw (zał. nr 3 do umowy). Zamówienie składa się z następujących części: Część I: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy na administrowanie -A-. Informacje dodatkowe:wodomierze budynkowe - szt. 50; Wodomierze lokalowe - szt. 587;ciepłomierze budynkowe - szt. 1; ciepłomierze lokalowe -21 szt.; ilość chodników - 7.236 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, pięcioletnie - 0 szt.; próby szczelności instalacji gazu: 35 - szt.; pomiary elektryczne: 3 - szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1 do umowy na administrowanie - 592 szt., użytkowych - 69 szt. Część II: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy na administrowanie -B-. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 39; wodomierze lokalowe - szt. 50; ciepłomierze budynkowe - szt. 1; ciepłomierze lokalowe -0 szt.; ilość chodników - 3.100 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy: roczne- wszystkie budynki, pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu: - 9 szt., pomiary elektryczne:- 2 szt.; Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1 do umowy na administrowanie - 455 szt., użytkowych - 5 szt. Część III: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy na administrowanie -C-. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 16; wodomierze lokalowe - szt. 279; ciepłomierze budynkowe - szt. 1; ciepłomierze lokalowe - 0 szt.; ilość chodników - 2.226 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu: 16 szt., pomiary elektryczne: 8 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1 do umowy na administrowanie - 296 szt., użytkowych - 33szt. Część IV: administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy na administrowanie -D-. Informacje dodatkowe: wodomierze budynkowe - szt. 46; wodomierze lokalowe - szt. 526; ciepłomierze budynkowe - szt. 2; ciepłomierze lokalowe - 0 szt.; ilość chodników - 2482 m2. Przeglądy techniczne do wykonania w trakcie trwania umowy : roczne - wszystkie budynki, pięcioletnie - 0 szt., próby szczelności instalacji gazu: - 20 budynków, pomiary elektryczne: 1 szt. Ilość lokali mieszkalnych w budynkach wymienionych w zał. nr 1 do umowy na administrowanie - 536 szt., użytkowych - 5 szt. Uwaga - dotyczy wszystkich części zamówienia: W zakresie: terenów zielonych i powierzchni do sprzątania, powierzchni dachów (wszystkie dachy mają powierzchnię mniejszą niż 2000 m2), dróg wewnątrzosiedlowych i placów Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem zamówienia i do ewentualnego dokonania pomiarów powierzchni jw. jeżeli jest to konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. W częściach zamówienia objętych przetargiem nie występują place zabaw. Usługi sprzątania, konserwacji zieleni i odśnieżania dotyczą wszystkich budynków wymienionych w załącznikach nr 1 do umów na administrowanie. Korespondencja musi być skutecznie doręczona adresatowi, a nie może być zwracana do Zamawiającego bez adnotacji (wrzucenie korespondencji do euroskrzynki nie jest skuteczną formą doręczenia korespondencji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.33.10.00 - 73.33.10.00 73.33.20.00 - 73.33.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Administrowanie nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy na administrowanie -A-

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Piesza 6, 25-556 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296877,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 281929,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.