eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąPrzetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie
Numer ogłoszenia: 174342 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117612 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie. 2. Celem szkolenia jest rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji, podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie, pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami, lepsze rozumienie siebie i innych oraz zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych. 3. Zakres tematyczny szkolenia: Efektywna i skuteczna komunikacja - Poprawa skuteczności komunikacji interpersonalnej - Podniesienie zdolność budowania precyzyjnych i zrozumiałych komunikatów i poleceń - Rozwój umiejętności udzielania rzeczowej informacji zwrotnej przełożonym, współpracownikom i podwładnym - Podniesienie efektywności pracy poprzez wzajemne zrozumienie wymagań w całej organizacji Bariery komunikacyjne - Rodzaje barier komunikacyjnych - Błędy w komunikacji - Wykorzystanie wiedzy specjalistycznej do prowadzenie rozmowy oraz uzyskiwania zamierzonych parametrów skuteczności Wewnętrzna komunikacja pracowników - Atmosfera w firmie i jej wpływ na skuteczność osobistą pracowników - Personalizacja komunikatów wewnątrz-organizacyjnych Obsługa klienta i monitoring jakości usług urzędu JST - Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie. - Profesjonalizm w obsłudze klienta. - Każdy z nas jest klientem. - Oczekiwania klientów. - Proces obsługi klienta. - Badanie potrzeb klientów. - Typy klientów a sposób komunikacji z nimi. - Praca z klientem wymagającym. - Komunikacja z klientami - Budowanie kontaktu z klientem. - Udzielanie informacji klientowi. - Monitoring jakości usług urzędu. Praca w grupie - Istota i korzyści pracy grupowej. - Charakterystyka grupy - Możliwości i rodzaje pracy grupowej, - Reguły dyskusji w pracy grupowej, - Kreatywne rozwiązywanie problemów w grupie. - Poprawa pracy zespołowej. Organizacja czasu pracy urzędnika - trening umiejętności planowania i organizacji pracy własnej - trening umiejętności budowania harmonogramu działania (dzień, tydzień, planowanie realizacji przedsięwzięć) - trening umiejętności sprawnej organizacji pracy zespołu - trening umiejętności zarządzania czasem - diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu - trening umiejętności sprawnego przeprowadzania spotkań i zebrań zawodowych - trening umiejętności skutecznego delegowania zadań Etyczny urzędnik - Rola etyki zawodowej - Specyficzny charakter zawodu urzędnika - Pojęcie obowiązku i odpowiedzialności w sprawowaniu zawodu urzędnika - Standardy etyczne zawodu urzędnik - Prawość i kompetencja w postępowaniu służbowym - Konieczność poszanowania godności każdej osoby - Obowiązek dochowania tajemnicy zawodowej - Rzetelność i wiarygodność urzędnika w postępowaniu służbowym - Niezawisłość i lojalność urzędnika w stosunku do petenta i innych urzędników - Wolność, odpowiedzialność i tolerancja w pracy urzędnika państwowego - Rola wiedzy i merytoryczne przygotowanie w wykonywaniu czynności zawodowych - Zasady realizacji zadań i przejrzystość działania - Zasada profesjonalnego wykonywania zadań - Zasada bezstronnego działania - Zasada traktowania pracy w urzędzie i służbie publicznej jako zgodnej z wartościami konstytucyjnymi i prawem - Odpowiedzialność dyscyplinarna za naruszenie standardów moralnych przy sprawowaniu funkcji urzędnika administracji - Eliminacja działań korupcyjnych w pracy urzędników - Przeszkody i warunki sprzyjające wprowadzeniu w życie standardów etycznych urzędnika. Równość płci - Jak godzić życie rodzinne z zawodowym. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkoleń (plus dwa dodatkowe zestawy dla zamawiającego) materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe: blok do przeprowadzenia notatek, długopis, teczkę, wraz ze szczegółowym programem szkolenia (wszystkie materiały muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 5. Wydawanie uczestnikom szkoleń zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu, opatrzonych logo PO KL i flagą Unii Europejskiej (logo zostanie przekazane przez zamawiającego). 6. Ogólna liczba uczestników szkoleń: 165 (grupy szkoleniowe będą składać się od 20 do 30 osób, jednak nie przekroczą ogólnej liczby uczestników). 7. Ilość dni szkoleniowych: 24. 8. Szkolenia będą odbywać się od czwartku do niedzieli - 6 czterodniowych zjazdów szkoleniowych (6 grup x 4 dni szkoleniowe) na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 9. Zamawiający zapewnia Trenerowi nocleg oraz pełne wyżywienie w ośrodku szkoleniowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalny Samorząd realizowany w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 52.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blue House Anna Giniewicz, Sławomir Krakowski Spółka Cywilna, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8386,19 / Oferta z najwyższą ceną: 84000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.