To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie
Numer ogłoszenia: 174342 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117612 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompetencje miękkie. 2. Celem szkolenia jest rozwijanie elastycznej i otwartej komunikacji, podniesienie samooceny, wzmocnienie pewności siebie, pogłębienie relacji osobistych z współpracownikami, lepsze rozumienie siebie i innych oraz zwiększanie motywacji do wprowadzenia satysfakcjonujących zmian osobistych. 3. Zakres tematyczny szkolenia: Efektywna i skuteczna komunikacja - Poprawa skuteczności komunikacji interpersonalnej - Podniesienie zdolność budowania precyzyjnych i zrozumiałych komunikatów i poleceń - Rozwój umiejętności udzielania rzeczowej informacji zwrotnej przełożonym, współpracownikom i podwładnym - Podniesienie efektywności pracy poprzez wzajemne zrozumienie wymagań w całej organizacji Bariery komunikacyjne - Rodzaje barier komunikacyjnych - Błędy w komunikacji - Wykorzystanie wiedzy specjalistycznej do prowadzenie rozmowy oraz uzyskiwania zamierzonych parametrów skuteczności Wewnętrzna komunikacja pracowników - Atmosfera w firmie i jej wpływ na skuteczność osobistą pracowników - Personalizacja komunikatów wewnątrz-organizacyjnych Obsługa klienta i monitoring jakości usług urzędu JST - Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie. - Profesjonalizm w obsłudze klienta. - Każdy z nas jest klientem. - Oczekiwania klientów. - Proces obsługi klienta. - Badanie potrzeb klientów. - Typy klientów a sposób komunikacji z nimi. - Praca z klientem wymagającym. - Komunikacja z klientami - Budowanie kontaktu z klientem. - Udzielanie informacji klientowi. - Monitoring jakości usług urzędu. Praca w grupie - Istota i korzyści pracy grupowej. - Charakterystyka grupy - Możliwości i rodzaje pracy grupowej, - Reguły dyskusji w pracy grupowej, - Kreatywne rozwiązywanie problemów w grupie. - Poprawa pracy zespołowej. Organizacja czasu pracy urzędnika - trening umiejętności planowania i organizacji pracy własnej - trening umiejętności budowania harmonogramu działania (dzień, tydzień, planowanie realizacji przedsięwzięć) - trening umiejętności sprawnej organizacji pracy zespołu - trening umiejętności zarządzania czasem - diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu - trening umiejętności sprawnego przeprowadzania spotkań i zebrań zawodowych - trening umiejętności skutecznego delegowania zadań Etyczny urzędnik - Rola etyki zawodowej - Specyficzny charakter zawodu urzędnika - Pojęcie obowiązku i odpowiedzialności w sprawowaniu zawodu urzędnika - Standardy etyczne zawodu urzędnik - Prawość i kompetencja w postępowaniu służbowym - Konieczność poszanowania godności każdej osoby - Obowiązek dochowania tajemnicy zawodowej - Rzetelność i wiarygodność urzędnika w postępowaniu służbowym - Niezawisłość i lojalność urzędnika w stosunku do petenta i innych urzędników - Wolność, odpowiedzialność i tolerancja w pracy urzędnika państwowego - Rola wiedzy i merytoryczne przygotowanie w wykonywaniu czynności zawodowych - Zasady realizacji zadań i przejrzystość działania - Zasada profesjonalnego wykonywania zadań - Zasada bezstronnego działania - Zasada traktowania pracy w urzędzie i służbie publicznej jako zgodnej z wartościami konstytucyjnymi i prawem - Odpowiedzialność dyscyplinarna za naruszenie standardów moralnych przy sprawowaniu funkcji urzędnika administracji - Eliminacja działań korupcyjnych w pracy urzędników - Przeszkody i warunki sprzyjające wprowadzeniu w życie standardów etycznych urzędnika. Równość płci - Jak godzić życie rodzinne z zawodowym. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkoleń (plus dwa dodatkowe zestawy dla zamawiającego) materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe: blok do przeprowadzenia notatek, długopis, teczkę, wraz ze szczegółowym programem szkolenia (wszystkie materiały muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). 5. Wydawanie uczestnikom szkoleń zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniu, opatrzonych logo PO KL i flagą Unii Europejskiej (logo zostanie przekazane przez zamawiającego). 6. Ogólna liczba uczestników szkoleń: 165 (grupy szkoleniowe będą składać się od 20 do 30 osób, jednak nie przekroczą ogólnej liczby uczestników). 7. Ilość dni szkoleniowych: 24. 8. Szkolenia będą odbywać się od czwartku do niedzieli - 6 czterodniowych zjazdów szkoleniowych (6 grup x 4 dni szkoleniowe) na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 9. Zamawiający zapewnia Trenerowi nocleg oraz pełne wyżywienie w ośrodku szkoleniowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalny Samorząd realizowany w ramach Działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 52.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Blue House s.c. Sławomir Krakowski, Strefa Pozytywna sp. z o.o.
jakie przetargi wygrała firma
Blue House s.c. Sławomir Krakowski, Strefa Pozytywna sp. z o.o.
- Blue House Anna Giniewicz, Sławomir Krakowski Spółka Cywilna, Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11420,00
Oferta z najniższą ceną: 8386,19 / Oferta z najwyższą ceną: 84000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół im. prof. E. Chroboczka w Szubinie wraz z remontem dwóch sal lekcyjnych
- Realizacja inwestycji w ciągach dróg powiatowych Część 1,2,3,4
- Modernizacja elewacji I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.