Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa wędlin drobiowych i podrobów do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 174387 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4400420-25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wędlin drobiowych i podrobów do Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa wędlin drobiowych i podrobów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.31.11.35 - 15.31.11.35 15.13.15.00 - Produkty drobiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu art. żywnościowych stanowiących przedmiot zamówienia) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumetnów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ;załącznik nr 1, do SIWZ -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (załącznik nr 4 do SIWZ ), b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) podpisany wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) d) informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy, e) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt od a )do d) oraz w pkt 2. ppkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałemprzez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (z wyjątkiem pkt 2 ppkt b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. UWAGA: do oferty o zamówienie publiczne prosimy nie dołączać innych dokumentów niż wymienione wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr1 w Strzelcach Opolskich , ul. Karola Miarki 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny Nr1 w Strzelcach Opolskich , ul. Karola Miarki 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: blok drobiowy z indyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: blok drobiowy z indyka w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: parówki drobiowe parzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parówki drobiowe parzone - w ilości 750kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: .kiełbasa krakowska drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .kiełbasa krakowska drobiowa w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: .kiełbasa żywiecka drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kiełbasa szynkowa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa szynkowa drobiowa w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: kiełbasa mielonka drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa mielonka drobiowa w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kiełbasa kanapkowa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa kanapkowa drobiowa w ilości 2100kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: baleron drobiowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baleron drobiowy w ilości 600 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kiełbasa mortadela drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa mortadela drobiowa w ilosci 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szynka z piersi z indyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szynka z piersi z indyka w ilosci 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: polędwica z indyka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: polędwica z indyka w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kiełbasa śniadaniowa drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa śniadaniowa drobiowa w ilości 2100kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: salceson drobiowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: salceson drobiowy w ilości 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: kiełbasa śląska drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa śląska drobiowa w ilosci 750kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: kurczak mrożony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurczak mrożony w ilości 3 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: żołądki drobiowe ,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żołądki drobiowe w ilości 150 kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: serca drobiowe,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serca drobiowe w ilości 150 kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wątroba drobiowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wątroba drobiowa w ilości 200 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Usługa serwisowa i nadzór autorski nad systemami informatycznymi - MEDICOM SYSTEM i SIMPLE
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie z podziałem na zadania"
- Dostawa produktów żywnościowych do kuchni przedszkola i szkoły podstawowej w Wojkowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.