Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Kielce: EZ/ZP/79/2009 KORONAROGRAFIA-2
Numer ogłoszenia: 174415 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wszzkielce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.wszzkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/79/2009 KORONAROGRAFIA-2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1-cewnik diagnostyczny 5F - 6Fsztuk 8000 Pakiet 2-zestaw cewników diagnostycznych 6F - komplety 400 Pakiet 3-przetwornik ciśnień i przewód łączący do: 1/Cardio Lab 3 (producent GE); 2/Philips Haemo Sphere; 3/pompy do kontapulsacji Pakiet 4-Stent wieńcowy na balonie o budowie zmniejszającej ryzyko emolizacji obwodowej sztuk 15 Pakiet 5-Przedłużenia wysokociśnieniowe - dreny do wenrtykulografii 100 Pakiet 6-Zestaw do szybkiej interwencji zawałowej 300.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o którym mowa w art. 24 ust 1,2 - Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający wzywa do uzupełnienia wymaganych oświadczeń i dokumentów na podstawie art. 26 ust 3 Pzp (Dz. U. Nr 223, poz.1655; Dz. U. Nr 171 poz.1058 z 2008 r ) w wyznaczonym przez siebie terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1/.Dokumenty wymagane: 1/1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1/2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzająco odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1/3.Oświadczenie o zdolności do wykonywania zamówienia publicznego - z art 22 ust 1 - 3 i z art. 24 ust 1,2 pzp. ( załącznik nr 4 i 4a siwz) 2/. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , wymagane jest dostarczenie próbki materiałowej oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości podanej pod pakietem w załączniku nr 1 siwz. Wymóg nie dotyczy pakietu nr 4. 3. Inne dokumenty stanowiące ofertę: 3/1. Dokument świadczący, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 O Wyrobach Medycznych (Dz. U. z dn.30 kwietnia 2004r Nr 93 poz.896 ) - deklaracja zgodności CE, bądź wpis (ewentualnie zgłoszenie ) do rejestru wyrobów medycznych, w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie. Dokument należy oznaczyć numerem pakietu którego dotyczy. 3/2.Materiały informacyjne / opis techniczny produktu (foldery, karty katalogowe) w języku polskim z zaznaczeniem oferowanego przedmiotu pozwalające zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. 3/3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz wymaganych parametrów technicznych zał. nr 1 siwz. 3/4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz cenowy zał. nr 2 siwz. 3/5 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz świadectw zał. nr 3 siwz. 3/6. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty zał. nr 5 siwz, 3/7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wykazana do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ocena techniczna jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wszzkielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony 25-736 Kielce ul. Grunwaldzka 45 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony 25-736 Kielce ul. Grunwaldzka 45 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik diagnostyczny 5F - 6F 8000sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw cewników diagnostycznych 6F - komplety 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przetwornik ciśnień (1500sztuk) i przewód łączący do: 1/Cardio Lab 3 (producent GE); 2/Philips Haemo Sphere; 3/pompy do kontapulsacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy na balonie o budowie zmniejszającej ryzyko emolizacji obwodowej 15sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenia wysokociśnieniowe - dreny do wenrtykulografii 100sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szybkiej interwencji zawałowej 300szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- Dostawa i montaż oraz uruchomienie kabinowej myjni wysokociśnieniowej z obiegiem zamkniętym
- "Świadczenie usług w zakresie nocnej ochrony fizycznej osób i mienia w Wojewódzkim Domu Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach, monitorowanie systemów oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.