Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Wielbark: PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY WIELBARK ORAZ W PUNKCIE WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 174422 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 621 81 06 wew. 31, fax 0-89 621 81 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY WIELBARK ORAZ W PUNKCIE WYDAWANIA ŻYWNOŚCI W ROKU SZKOLNYM 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dożywianie dzieci w dni objęte nauką szkolną w czasie trwania roku szkolnego, od dnia 5 listopada 2007 roku do 20.06.2008rok w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wielbark oraz dożywianie w Punkcie Wydawania Posiłków w Wielbarku (osoby otrzymujące pomoc na podstawie art. 7 ustawy o pomocy społecznej). Posiłki dowożone do stołówek, należy dostarczyć w termosach i wydać je dzieciom/osobom w punkach wydawania posiłków w naczyniach (talerze lub miseczki porcelanowe oraz sztućce). Posiłki należy przygotowywać z należytą starannością, dbając o ich odpowiednią kaloryczność a także o ich urozmaicenie. Zamawiający jest zobowiązany przestrzegać zasad sanitarnych przy przygotowywaniu posiłków oraz ich dowożeniu. Zamówienie obejmuje dożywianie w szkołach; Szkoła Podstawowa w Przeździęku Wielkim - 35 uczniów, Szkoła Podstawowa w Wesołowe - 40 uczniów, Szkoła Podstawowa w Łatanej Wielkiej - 95 uczniów, Szkoła Podstawowa w Zabielach - 70 uczniów, Punkt wydawania posiłków w Wielbarku - 50 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie są wykluczeni na mocy art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania art.22 ustawy - potwierdzeniem będzie oświadczenie wg załączonego wzoru. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania tego rodzaju działalności. 3. Dołączą do oferty wszystkie dokumenty przewidziane w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (sporządzony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert), 3. Zaświadczenie/decyzja Sanepidu na prowadzenie działalności na stołówce i na dowóz posiłków. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 i spełnia wymagania art.22 wg załączonego wzoru (zał. Nr 2), 5.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o korzystaniu/nie korzystaniu z usług podwykonawców. a w przypadku korzystania z ich usług, dane dotyczące podwykonawców i i zakresu powierzonych im czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/?id=1161
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Osrodek pomocy Społecznej w Wielbarku ul. Grunwaldzka 2 12-160 Wielbark pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej ul. Grunwaldzka 2 sala narad.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI WIELBARK
- Szczycieńska społeczność energetyczna - droga do samowystarczalności energetycznej
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- Przebudowa dróg gminnych: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 197026N km 2+573,3 - 4+649,0 Zadanie 2 - Przebudowa drogi w msc. Jakubowy Borek
więcej: przetargi WIELBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Wybór wykonawcy usługi żywienia na rzecz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66 oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Przygotowanie posiłków dla Niepublicznego Przedszkola "Wesołe Sówki" w Legionowie
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.