eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodków › remont instalacji elektrycznej i teletechnicznych w budynku penitencjarnym w Zakładzie Karnym w Grodkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17446

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grodków: remont instalacji elektrycznej i teletechnicznych w budynku penitencjarnym w Zakładzie Karnym w Grodkowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Karny, do kontaktów: Derzypolski Andrzej, Lasota Marek, ul. Sienkiewicza, 49-200 Grodków, woj. opolskie, tel. 077 4155221, 4155222, fax 077 4155777, e-mail: zk_grodkow@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont instalacji elektrycznej i teletechnicznych w budynku penitencjarnym w Zakładzie Karnym w Grodkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zakład Karny w Grodkowie, ul. Sienkiewicza 23, 49-200 Grodków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie instalacji gniazd wtykowych, wykonanie instalacji oświetlenia, wykonanie instalacji telefonicznej, wykonanie instalacji komputerowej, wykonanie instalacji siłowej, wykonanie instalacji nadzoru ruchu, wykonanie instalacji przyzywowo-alarmowej i p.poż, wykonanie montażu tablicy głównej i piętrowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2) ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8000,00 PLN 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptują warunki określone w specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia opisany w pkt. I ppkt. 3.1., 3.2. i 3.3. specyfikacji, 7) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000,-PLN, 8) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) zatrudnią odpłatnie do 5 (pięciu) osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Grodkowie na czas trwania robót remontowych. (Projekt umowy stanowi załącznik nr 6A do specyfikacji) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania czynności niezbędnych do zrealizowania zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptuje warunki określone w specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) akceptuje warunki realizacji zamówienia przedstawione w projekcie umowy, 7) zapoznał się z dokumentacją projektową i nie wnosi do niej żadnych uwag i zastrzeżeń, 8) wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w przypadku wyboru jego oferty, 9) zobowiązuje się do zatrudnienia odpłatnego do 5 (pięciu) osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Grodkowie na czas trwania robót budowlanych, zgodnie z projektem umowy stanowiącej załącznik nr 6A do specyfikacji). Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do specyfikacji stanowiącego załącznik nr 2A i nr 2B. Oprócz ww. oświadczeń każdy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ww ppkt. 1), 2), 3) i 4) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa ww ppkt. 2) i ppkt. 5) specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia opisany w pkt. I ppkt. 3.1., 3.2. i 3.3. specyfikacji z podaniem ich wartości oraz okresu realizacji i miejsca wykonania oraz zaleca się, aby załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga podania trzech robót budowlanych. Wykaz robót należy umieścić w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 8) informację o osobach na stanowiskach kierowniczych, które będą wykonywać zamówienie, należy przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania budową lub robotami budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te są wpisane do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego oraz na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informację tą należy umieścić w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, 9) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi nie mniejszymi niż 100000,- PLN. 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11) informację o podwykonawcach oraz oświadczenie, jaką część robót wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Zamawiający wyraża zgodę na zatrudnienie podwykonawcy. Informację o podwykonawcach należy umieścić w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. 12)dowód potwierdzający wniesienie wadium. 13)harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania przedmiotu zamówienia którego wzór stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie zamawiającego lub przelewem na konto NBP/o OPOLE 65101014010055391391200000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 12:30, Zakład Karny 49-200 Grodków, ul. Sienkiewicza 23 , pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.