Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Strzelin: Budowa chodnika w miejscowości Borek Strzeliński ul. Oławska
Numer ogłoszenia: 174470 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie, ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, fax (071) 392 30 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w miejscowości Borek Strzeliński ul. Oławska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika oraz odwodnienia pasa drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 3075D oraz 1590 D w m.Borek Strzeliński polegający na: · demontażu starych krawężników · wykonaniu nowej nawierzchni chodnika · wbudowaniu krawężników betonowych · regulacji krawężników · wykonaniu odwodnienia pasa drogowego,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. zrealizowali własnymi siłami w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) trzy zadania obejmujące budowę lub remont chodnika i kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem pasa drogowego o zakresie tożsamym za zakresem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Formularz zgłoszenia uczestnictwa opracowany wg załącznika nr I zawierający: a) Nazwę i siedzibę wykonawcy oraz datę sporządzenia oferty, b) Ścisłe określenie przedmiotu oferty, c) Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w toku przetargu, d) Podanie ceny ofertowej, e) Potwierdzenie terminu realizacji zadania, f) Podanie okresu gwarancji, g) Oświadczenie, że zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w dacie zawarcia umowy, na sumę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny ofertowej brutto. h) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, i) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i przedmiarami robót, j) Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, k) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót objętych zamówieniem, l) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, m) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, n) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o) Oświadczenie, że wykonawca akceptuje treść projektu umowy będącej częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, p) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od daty otwarcia ofert i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie do 7 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia przetargu, q) Oświadczenie o płatności podatku VAT. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5 Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania według załącznika nr II. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6 Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) co najmniej trzech zadań obejmujących budowę lub remont chodnika i kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem pasa drogowego wg załącznika nr III wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 7 Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawkę roboczogodziny, koszty pośrednie oraz zysk . 8 Kosztorys ofertowy. 8.9 Sporządzony kosztorys ofertowy wg załącznika nr VI - przedmiaru robót. 8.10 Zestawienie cen jednostkowych pracy sprzętu. 8.11 Zestawienie cen jednostkowych materiałów (loco budowa). 8.12 Wykaz wszystkich podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia wg załącznika nr VIII. 8.13 Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr IX.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowego w Strzelinie ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin, pok.110..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelinie ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Budowa oświetlenia na ul. Wiosennej w Strzelinie - etap I
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Przebudowa pomieszczeń parteru budynku administracji i głównego wejścia do Zakładu Karnego w Strzelinie
- Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej Pęcz - Strzelin
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Bajka w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław- odnowa drogi powiatowej Nr 1759R ulica Stojałowskiego w Jarosławiu
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.