Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Warszawa: Dostawa środków czyszczących i polerujących
Numer ogłoszenia: 174470 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czyszczących i polerujących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących z podziałem na 3 części (zadania) w niżej wymienionych ilościach: Zadanie nr 1 - Środki czyszczące i polerujące 1. Płyn nabłyszczający do zmywarki gastronomicznej- 100 l 2. Środek czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej (opak. 0,75 l) - 10 szt. 3. Środek do czyszczenia pieca konwekcyjnego (opak. 3 l) - 10 szt. 4. Mleczko do czyszczenia (opak.0,700 ml) - 50 szt. 5. Płyn do ręcznego mycia naczyń (opak 5 l) - 30 szt. 6. Środek do usuwania silnych zabrudzeń (poj. 0,750 ml.) - 20 szt. 7. Sól do zmywarek (opak. 1 kg) - 3 opak. 8. Tabletki do zmywarek (opak. 70 szt.) - 3 opak. 9. Płyn do mycia płyt indukcyjnych (opak. 250 ml) - 20 szt. 10. Płyn antybakteryjny (opak. 600 ml) - 25 szt. 11. Preparat do mycia lodówek (poj. 250 ml) - 40 szt. 12. Proszek do szorowania (opak. 1 kg) - 20 szt. 13. Tabletki do usuwania kamienia (opak. 10 szt.) - 5 opak. Zadanie nr 2 - Środki czyszczące 1. Letni płyn do spryskiwaczy (opak. 5 l. ) - 100 opak. 2. Koncentrat płynu letniego do spryskiwaczy (opak. 1 l.) - 50 opak. 3. Środek do pasków klinowych (opak. 400 ml) - 15 szt. 4. Pianka do czyszczenia plastiku (opak. 300 ml) - 12 szt. 5. Pianka do czyszczenia tapicerki (opak. 600 ml) - 12 szt. 6. Preparat do nabłyszczania opon samochodowych (opak. 500 ml)- 12 szt. 7. Zapach samochodowy na kratkę wlotową (obudowa + wkład o poj. 10 ml) - 60 szt. 8. Wkład zapasowy do zapachu samochodowego (poj. 10 ml) - 120 szt. 9. Ściereczka z mikrofibry (opak. 20 szt.) - 5 opak. 10. Gąbka do mycia samochodów - 45 szt. 11. Mała gąbka do szyb samochodu - 10 szt. 12. Szczotka do ręcznego mycia pojazdów - 40 szt. 13. Szczotka do mycia pojazdów na teleskopowym trzonku - 5 szt. 14. Płyn do mycia szyb i reflektorów samochodowych ( opak. 750ml z atomizerem) - 50 szt. 15. Odświeżacz powietrza w aerozolu (opak. 300 ml) -100 szt. 16. Preparat do czyszczenia kokpitu samochodu (w aerozolu opak. 600 ml. ) - 100 szt. 17. Wosk na mokro (opak. 750ml z atomizerem) - 40 szt. 18. Pianka do mycia szyb samochodowych w aerozolu (opak. 652 g) - 100 szt. 19. Odświeżacz powietrza wewnątrz samochodu w formie zawieszki (choinka) - 90 szt. 20. Szampon do ręcznego mycia samochodów (opak. 1 l.) - 80 szt. Zadanie nr 3 - Pasta do obuwia; pasta BHP 1. Pasta do obuwia (opak. 40 g) - 500 szt. 2. Pasta do obuwia specjalnego (opak. 75 ml) - 5750 szt. 3. Środek do mycia rąk (Pasta BHP opak. 500 g) - 3060 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.21.10-4, 39.83.00.00-9, 39.83.22.10-1, 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: Karty charakterystyki produktu, foldery lub katalogi - dotyczy zadania nr 2 oraz 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czyszczących i polerujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących w niżej wymienionych ilościach: 1.Płyn nabłyszczający do zmywarki gastronomicznej - 100 l 2.Środek czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej (opak. 0,75 l) - 10 szt. 3. Środek do czyszczenia pieca konwekcyjnego (opak. 3 l) - 10 szt. 4. Mleczko do czyszczenia (opak.0,700 ml) - 50 szt. 5. Płyn do ręcznego mycia naczyń (opak 5 l) - 30 szt. 6. Środek do usuwania silnych zabrudzeń (poj. 0,750 ml.) - 20 szt. 7. Sól do zmywarek (opak. 1 kg) - 3 opak. 8. Tabletki do zmywarek (opak. 70 szt.) - 3 opak. 9. Płyn do mycia płyt indukcyjnych (opak. 250 ml) - 20 szt. 10. Płyn antybakteryjny (opak. 600 ml) - 25 szt. 11. Preparat do mycia lodówek (poj. 250 ml) - 40 szt. 12.Proszek do szorowania (opak. 1 kg) - 20 szt. 13. Tabletki do usuwania kamienia (opak. 10 szt.) - 5 opak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.21.10-4, 39.83.00.00-9, 39.83.22.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czyszczących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących w niżej wymienionych ilościach: 1.Letni płyn do spryskiwaczy (opak. 5 l. ) - 100 opak. 2. Koncentrat płynu letniego do spryskiwaczy (opak. 1 l.) - 50 opak. 3. Środek do pasków klinowych (opak. 400 ml) - 15 szt. 4. Pianka do czyszczenia plastiku (opak. 300 ml) - 12 szt. 5.Pianka do czyszczenia tapicerki (opak. 600 ml) - 12 szt. 6. Preparat do nabłyszczania opon samochodowych (opak. 500 ml) - 12 szt. 7. Zapach samochodowy na kratkę wlotową (obudowa + wkład o poj. 10 ml) - 60 szt. 8. Wkład zapasowy do zapachu samochodowego (poj. 10 ml) - 120 szt. 9. Ściereczka z mikrofibry (opak. 20 szt.) - 5 opak. 10. Gąbka do mycia samochodów - 45 szt. 11. Mała gąbka do szyb samochodu - 10 szt. 12. Szczotka do ręcznego mycia pojazdów - 40 szt. 13. Szczotka do mycia pojazdów na teleskopowym trzonku - 5 szt. 14. Płyn do mycia szyb i reflektorów samochodowych ( opak. 750ml z atomizerem) - 50 szt. 15. Odświeżacz powietrza w aerozolu (opak. 300 ml) - 100 szt. 16. Preparat do czyszczenia kokpitu samochodu (w aerozolu opak. 600 ml. )- 100 szt. 17. Wosk na mokro (opak. 750ml z atomizerem) - 40 szt. 18. Pianka do mycia szyb samochodowych w aerozolu (opak. 652 g)- 100 szt. 19. Odświeżacz powietrza wewnątrz samochodu w formie zawieszki (choinka)- 90 szt. 20. Szampon do ręcznego mycia samochodów (opak. 1 l.) - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pasty do obuwia; pasty BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasty do obuwia; pasty BHP w niżej wymienionych ilościach: 1. Pasta do obuwia (opak. 40 g) - 500 szt. 2. Pasta do obuwia specjalnego (opak. 75 ml) - 5750 szt. 3. Środek do mycia rąk (Pasta BHP opak. 500 g) - 3060 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa śr. czystości, gąbek, mopów, ścierek, pap. i ręczników, opak. jednor. i gastromicz., worków oraz mater. dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.