Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Poznań: Dostawa laptopów z oprogramowaniem systemowym wraz ze stacją dyskietek i torbą oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 174495 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów z oprogramowaniem systemowym wraz ze stacją dyskietek i torbą oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa laptopów z oprogramowaniem systemowym wraz ze stacją dyskietek i torbą oraz oprogramowania, skanera i drukarki. 1. Laptop- 1szt. Lp. Cechy urządzenia Wymagania 1 Klasa procesora Intel Core 2 Duo 2 Prędkość procesora 1,66 GHz 3 Częstotliwość szyny FSB 667 MHz 4 Technologia Centrino Duo Tak 5 Pojemność dysku 80 GB 6 Zainstalowana pamięć 1024 MB 7 Rodzaj pamięci SODIMM DDR2 8 Częstotliwość szyny pamięci 667 MHz 9 Maksymalna wielkość pamięci 4096 MB 10 Przekątna ekranu LCD 14,1 cali 11 Typ ekranu TFT WSXGA+ 12 Maksymalna rozdzielczość LCD 1400 x 1050 13 Karta dźwiękowa Tak 14 Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD±RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer FDD - wbudowany lub zewnętrzny USB 15 Typ gniazda rozszerzeń - 1 x PC Card Slot (typ I/II) - 1 x Express Card 54/34 16 Urządzenia wskazujące - Touchpad - Touch stick 17 Rodzaj baterii Li-Ion 18 Ilość baterii 2 ( podstawowa + dodatkowa umieszczona w kieszeni DVD) 19 Złącza zewn. - min 3 x USB 2.0 - TV-out (s-video) - 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) - RJ-11 - RJ-45 - wejście na mikrofon - wyjście słuchawkowe - Wejście zasilania (DC-in) - FireWire (IEEE 1394) - złącze port replikatora 20 Bezprzewodowa karta sieciowa Tak 21 Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11a/b/g 22 Bluetooth Tak 23 IR (podczerwień) Tak 24 Wyposażenie standardowe - 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45) - Modem 56K V.92 - głośniki 25 Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows XP Professional PL 27 Gwarancja Gwarancja producenta 36 mc-e 28 Masa brutto 1,8 kg 29 Dołączone wyposażenie torba do notebooka mysz optyczna USB 2. Laptop - 3szt. Lp Cechy urzadzenia Wymagania 1 Klasa procesora Intel Core Duo 2 Kod procesora T2350 3 Prędkość procesora 1,86 GHz 4 Częstotliwość szyny FSB 533 MHz 5 Technologia Centrino Duo Tak 6 Pojemność dysku 120 GB 7 Zainstalowana pamięć 1024 MB 8 Rodzaj pamięci SODIMM DDR2 9 Częstotliwość szyny pamięci 533 MHz 10 Maksymalna wielkość pamięci 2048 MB 11 Ilość banków pamięci 2 szt. 12 Ilość wolnych banków pamięci 0 szt. 13 Przekątna ekranu LCD 15,4 cali 14 Typ ekranu TFT WXGA 15 Maksymalna rozdzielczość LCD 1280 x 800 16 Typ karty graficznej Intel Graphics Media Accelerator 950 17 Dodatkowe informacje n/t zainst. pamięci Przydzielana dynamicznie 18 Karta dźwiękowa TAK 19 Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD±RW Dual Layer FDD wbudowany lub USB 20 Typ gniazda rozszerzeń 1 x PC Card Slot (typ I/II) 21 Urządzenia wskazujące Touchpad 22 Rodzaj baterii Li-Ion 23 Przybliżony czas pracy na bateriach do: 4 godz. 24 Złącza zewnętrzne - 4 x USB 2.0 - TV-out (s-video) - 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) - RJ-11 - RJ-45 - wyjście słuchawkowe - wejście na mikrofon - Wejście zasilania (DC-in) 25 Bezprzewodowa karta sieciowa Tak 26 Typ bezprzewodowej karty sieciowej IEEE 802.11a/b/g 27 Bluetooth Tak 28 Czytnik kart pamięci Tak 29 Typy odczytywanych kart pamięci - SecureDigital Card - MultiMedia Card - MemoryStick 30 Wyposażenie standardowe - 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45) - Modem 56K V.92 - głośniki 31 Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows Vista Business PL 33 Gwarancja Gwarancja producenta 24 mc-e 34 Masa brutto 2,8 kg 35 Dołączone wyposażenie torba do notebooka mysz optyczna USB 36 Dodatkowe informacje Wbudowany moduł UMTS/EDGE/GPRS 3. Oprogramowanie 1. Microsoft Office Professional 2007 PL Box - 3 szt. 2. Microsoft Windows XP Professional PL - 1 szt. 3. Microsoft Office SBE 2007 do laptopa - 4 szt. (preinstalowane w laptopach) 4. Skaner - 1 szt. lp Cechy urządzenia Wymagania 1 Typ skanera stolikowy 2 Element światłoczuły CIS 3 Optyczna rozdzielczość skanowania 2400x4800 dpi 4 Głębia koloru 48 bit 5 Przyciski szybkiego dostępu Tak 6 Skan przeglądowy 9s 7 Pionowy wymiar obszaru skanowania 297 8 Poziomy wymiar obszaru skanowania 216 9 Interfejs USB 2.0 Hi-Speed 10 Zasilanie USB 11 Skanowanie do pliku PDF 12 Podstawka do skanowania Pozycja pionowa 13 Obsługiwane systemy operacyjne -Microsoft Windows 98 - Microsoft Windows 98 SE - Microsoft Windows ME - Microsoft Windows 2000 - Microsoft Windows XP 14 Masa netto 1,7 kg 15 Grubość max 40 mm 16 gwarancja 12 miesięcy 5. Drukarka - 2 szt. Lp. Cechy urzadzenia Wymagania 1 Technologia druku Monochromatyczny druk laserowy 2 3 Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb normal) do 18 str./min 4 5 Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni) < 8 s 6 Typ procesora RISC 7 Jakość druku Do 1200 x 1200 dpi 8 9 Standardowa liczba podajników papieru 2 10 Druk dwustronny Ręczny (z obsługą przez sterownik) 11 Standardowy podajnik papieru Podajnik na 250 arkuszy, podajnik z priorytetem poboru na 10 arkuszy 12 Standardowy odbiornik papieru Odbiornik papieru na 150 arkuszy 13 Standardowa pamięć 8 MB 14 Standardowe języki drukarki HP PCL 5e lub sterownik przetwarzania druku w komputerze 15 Kroje czcionek 26 wbudowanych skalowalnych czcionek 16 Obsługiwane systemy operacyjne Microsoft® Windows® 98 SE, Me, 2000, XP 32-bitowy, Mac OS X w wersji 10.2 i nowszej 17 Zużycie energii Maksymalnie 300 W (drukowanie), maksymalnie 2 W (oczekiwanie), maksymalnie 2 W (tryb energooszczędny), 0 W (wyłączone); Średnie zużycie energii: 1,239 kWh/tydzień 18 Gwarancja 12 msc. 19 Dodatkowe wyposażenie Kabel USB I. Wymagania istotne dla zamawiającego: 1) Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie własnym transportem i na koszt Wykonawcy, do siedziby Inspektoratu (Poznań, ul. Czarna Rola 4). 3) Płatność za przedmiot zamówienia - przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury. 4) Wykonawca zobowiązany jest podać cenę w wysokości netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość zamówienia - zgodnie z Formularzem Cenowym stanowiącym załącznik nr 2. 5) Cena zaoferowana przez wykonawcę będzie traktowana jako ostateczna cena umowna i nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. 6) Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w SIWZ lub wyższe. 7) Serwis w siedzibie zamawiającego w Poznaniu: a) Czas reakcji na zgłoszenie 60 min, b) Czas przyjazdu serwisu do siedziby WIOŚ do 4 h, c) Czas naprawy sprzętu do 48 h. W przypadku niemożliwej naprawy w tym czasie należy dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony na czas naprawy nie dłuższy niż 14 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 2 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem /ZMIANA/ lub /WYCOFANIE/ 8 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą /za zgodność z oryginałem/ potwierdzonych osobiście przez wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wymagania techniczne - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4. oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiącym załącznik nr 4. 5. zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 12. W celu potwierdzenia, że dostawy, o których mowa powyżej zostały dokonane należycie Wykonawca załącza do składanej oferty - trzy referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamerą ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
- Zakup i dostawa łóżek porodowych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Remont nawierzchni chodnika na ul. Łąkowej w Poznaniu
- Wykonanie usługi badania społecznego pn.: "Pogłębiona diagnoza sektora usług społecznych w województwie wielkopolskim z elementami ewaluacji regionalnej polityki społecznej"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH
- Adaptacja trzech pięter budynku biurowego przy ul. Młyńskiej 16 na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa komputerów dla ZSZ w Dynowie
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Komputery 2025
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.