Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Buk: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Dakowy Suche - dz. nr 26 oraz w m. Dobra - dz. nr 21 - gmina Buk - etap I
Numer ogłoszenia: 174497 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk , ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w m. Dakowy Suche - dz. nr 26 oraz w m. Dobra - dz. nr 21 - gmina Buk - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: a/ ułożenie kabla ziemnego YAKY 4x25 mm2 - 1327 mb, b/ ułożenie przewodu YDY 3x2,5 mm2 - 341 mb, c/ zamontowanie szafki sterowniczo - pomiarowej SOU-12 wraz z wyposażeniem, d/ zamontowanie słupów oświetleniowych typu SIGMA* 9/1/1 z wysięgnikiem (Elmonter) - 13 szt., e/ zamontowanie opraw oświetleniowych SGS 101 SON-T70W KII SP (PHILIPS)* - 13 szt., f/ zamontowanie źródła światła sodowego 70 W. * lub równoważne Uwaga ! Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie 31 lamp oświetleniowych. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje jednak wyłącznie montaż 13 szt. wg lokalizacji zaznaczonej w dokumentacji kolorem niebieskim (plan sytuacyjny). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także odbiór techniczny przez dysponenta sieci energetycznej (ENEA Opalenica) oraz uruchomienie oświetlenia a także opracowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a/ projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Pana Macieja Wesołego, b/ Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, c/ obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - branża elektryczna, d/ szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed otwarciem ofert Oferent winien wpłacić wadium w wysokości: - 1.000,00 złotych (słownie: jedentysiączłotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami / oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 w/w Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. e/ przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. f/ wniosą w należytej formie i wysokości wadium. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenia: - o okresie ważności oferty, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 3. Należy załączyć również następujące zaświadczenia: a/ w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: - aktualny* odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. * aktualny - nie wcześniejszy** niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ** dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. b/ w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich: wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty (np. referencje od inwestorów) potwierdzające wykonanie min. 2 robót o podobnej wielkości z należytą starannością. Zamawiający uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę wykonania minimum 2 robót, z których każda polegała między innymi na ułożeniu min. 1000 mb kabla oświetleniowego oraz montażu min. 13 lamp oświetleniowych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. (załączając kserokopię wykonawca winien uwierzytelnić zgodność z oryginałem), c/ w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d/ dowód wpłaty w należytej formie i wysokości wadium. e/ kosztorys ofertowy - uproszczony. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a/, składa dokumenty potwierdzające, że 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie z innymi wykonawcami (konsorcjum, spółka cywilna) wymagana jest informacja wskazująca ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców występujących wspólnie dostarczenia przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. (Wymóg ten dotyczy również spółek cywilnych). Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Buku, ul. Ratuszowa 1, pok. nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Buku, ul. Ratuszowa 1, pok. nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BUK
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.