To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1744 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Szczytno: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345435-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, NIP 7451811678, REGON: 510742534, Starosta - Jarosław Matłach, Wicestarosta - Marcin Nowociński, Skarbnik - Agnieszka Gałązka, tel. 89 627 70 00
2. Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Wincentego Pola 4, 12-100 Szczytno, NIP 7451630072, REGON:510931548, Zastępca Dyrektora - Beata Januszczyk, Główny Księgowy - Krystyna Napiórkowska, tel. 89 624 32 87
3. Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie, ul. Skłodowskiej 12, 12-100 Szczytno, NIP 7451593187, REGON: 519483005, Dyrektor - Beata Kostrzewa, Główny Księgowy - Teresa Trzaska, tel. 623 21 38
4. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Korczaka 4, 12-100 Szczytno, NIP 7451463220, REGON: 511353160, Dyrektor - Maria Rudzka, Główny Księgowy - Joanna Piekarska, tel. 89 624 21 06
5. Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno, NIP 745-15-89-346, REGON: 000963690, Dyrektor - Dorota Sędzińska - Bruździak, Główny Księgowy - Bartłomiej Dąbrowski, tel. 89 624 22 88
6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno, NIP 7451601372, REGON: 510828490, Dyrektor - Elżbieta Drozdowicz, Główny Księgowy - Jadwiga Ogrodowczyk, tel. 89 623 18 44
7. Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno, NIP 7451843750, REGON: 519501950, Dyrektor - Beata Pietrzyk, Główny Księgowy - Agnieszka Tomaszczyk, tel. 89 624 25 17
8. Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12-130 Pasym, NIP 7451843767, REGON: 000251280, Dyrektor - Ewa Argalska, główny Księgowy - Bogumiła Komisarek, tel. 89 621 20 13
9. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno, NIP 745-159-69-49, REGON: 510750829, Komendant: st. bryg. Mariusz Gęsicki, Główny Księgowy - Barbara Jastrzębska, tel. 89 624 22 37
10. Powiatowe Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno, NIP 7451631829, REGON: 510939082, Dyrektor - Jerzy Cimoszyński, Główny Księgowy - Joanna Bielawska, tel. 89 624 86 15
11. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Adama Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, NIP 745-10-06-468, REGON: 000192057, Dyrektor - Małgorzata Aniela Folga, Główny Księgowy - Elżbieta Ferenc, tel. 89 624 28 38
12. Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie, ul. Polska 18, 12-100 Szczytno, NIP 745-000-43-26, REGON: 511346220, Dyrektor - Danuta Maroszek, Główny Księgowy - Ewa Elsner, tel. 89 624 28 24
13. Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, NIP 7451719151, REGON: 519547188, Dyrektor - dr Mariola Teresa Jaworska, Główny Księgowy - Regina Piskorska - Zabłotna, tel. 89 624 28 18
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:POROZUMIENIE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA OKRES 01.01.2017 R. - 31.12.2018 R. ZAWARTO W SZCZYTNIE DNIA 20.10.2016 R.
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szczycieński, krajowy numer identyfikacyjny
51074253400000, ul.
ul. Sienkiewicza
1,
12100
Szczytno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 247 031, faks
896 247 031, e-mail
zampubl@powiat.szczytno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Na mocy Porozumienia z dnia 20.10.2016 r. Powiat Szczycieński został upoważniony do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na dostawę energii elektrycznej w trybie przetargu nieograniczonego oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania każdy z Uczestników Porozumienia zawarł z wybranym Wykonawcą odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Rz.272.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Powiatu Szczycieńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Szczycieńskiego, tj. 1. Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno 2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie, ul. Korczaka 4, 12-100 Szczytno 3. Dom Pomocy Społecznej w Szczytnie, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno 4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno 5. Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno 6. Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12-130 Pasym 7. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno 7. Powiatowe Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno 9. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Adama Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno 10. Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie, ul. Polska 18, 12-100 Szczytno 11. Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno 12. Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. W. Pola 4, 12-100 Szczytno 13. Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie, ul. Skłodowskiej 12, 12-100 Szczytno Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 2 190,667 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmowało usługi dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określał szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT523569.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 577435.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarządzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, napędu przenośnego RDX oraz UPS-ów
- Zakup i dostawa żwiru, mieszanki optymalnej i gruzu betonowego
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych
- Usługa profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy oraz profilaktyki poekspozycyjnej na rzecz policjantów i pracowników cywilnych Akademii Policji w Szczytnie
- Dostawa materiałów poligraficznych
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.