Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Wągrowiec: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
na terenie miasta Wągrowca
Numer ogłoszenia: 17450 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, fax 067 2620325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie miasta Wągrowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach, których inwestorem będzie Urząd Miejski w Wągrowcu w branżach: drogowej, ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 500zł należy wnieść do dnia 5 lutego 2008r. do godz. 9,30.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), - spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - których oferta została zabezpieczona wadium. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność ofert oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Kopię uprawnień budowlanych upoważniających do wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) Kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Listę osób biorących udział przy realizacji zamówienia wraz z kopiami ich uprawnień projektowych oraz kopiami zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski ul. Kościuszki 15A 62-100 Wągrowiec pok. nr 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Utworzenie baz danych dla wybranych obrębów powiatu wągrowieckiego
- Zakup i dostawa zasilacza UPS do TK oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup i dostawa leków
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowości Brzeźno Stare i Wiatrowiec, gmina Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rewitalizacja obszaru miejskiego w obrębie budynku Admiral Palast w Zabrzu" - zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
- Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Kompleksowa przebudowa dróg na terenie Gminy Sosnowiec - etap II"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz remont lokalu przeznaczonego na Dom Seniora Osiedle Budowo
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.