eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Gliwice: Dowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011 2012
Numer ogłoszenia: 174513 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127294 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach, ul. Ziemowita 3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 231 28 28, faks 032 231 59 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla około 60 do 70 uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach w roku szkolnym 2011 2012 w okresie od 01 września 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. W przypadku dodatkowych dzieci, nie więcej niż 10, które Wykonawca będzie musiał zacząć dowozić w trakcie roku szkolnego 2011 2012 Wykonawca będzie zobowiązany dowozić wyżej wymienione dzieci bez zmiany ceny. Szacowana wartość zamówienia w całym okresie wynosi 137 500 zł brutto. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty rozpatrywana będzie cena brutto przejazdu jednego kilometra oraz miesięczna ilość dodatkowych bezpłatnych kilometrów w ramach podanej ceny. Trasa przewozu i przystanki będą uzgadniane z dyrektorem szkoły pisemnie w formie harmonogramu najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem semestru, a w przypadku zmian adresów zamieszkania uczniów lub rotacji dzieci w trakcie semestru, na 2 dni przed planowaną zmianą. Planowane są trzy trasy przewozu dzieci w obrębie miasta Gliwice o łącznej długości 240 do 250 km dziennie. Ranny dowóz dzieci odbywać się będzie w godzinach od 6 45 do 8 00. Popołudniowe rozwożenie dzieci do wyznaczonych przystanków lub miejsc w godzinach od 14 15 do 15 45. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdów w środki łączności (np. telefon komórkowy), Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późniejszymi zmianami Prawo o ruchu drogowym), Siedzenia pasażerów w pojazdach muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Na czas realizowania przedmiotu zamówienia oferent musi posiadać co najmniej 3 pojazdy, w tym jeden sprawny pojazd wyposażony w podnośnik lub sprawną windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka inwalidzkiego razem z pasażerem. Pojazd musi posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim i co najmniej 1 miejsce siedzące dla opiekuna i kierowcy. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy, co najmniej dwa sprawne pojazdy z liczbą miejsc siedzących od 19 do 30 każdy Zamawiający zastrzega sobie dopuszczenie wykonawcy, który do realizacji usługi używa pojazdów nie starszych niż wyprodukowane w 2000 roku. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych określonych w Ustawie o kierujących pojazdami z 5 stycznia 2011 roku (Dz. U. Nr 30 poz. 150 z dnia 10.02.2011r.) Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (a także świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci z pojazdu), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna, W razie awarii pojazdu wyposażonego w windę do podnoszenia wózków dla niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany, do przenoszenia dziecka z wózka inwalidzkiego do autobusu i z powrotem oraz zagwarantowania takiemu dziecku bezpiecznych warunków przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest również zabezpieczyć wózek inwalidzki dziecka niepełnosprawnego w pojeździe, z zastrzeżeniem, że nie wszystkie dzieci mają składane wózki inwalidzkie. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późniejszymi zmianami Prawo o ruchu drogowym) Pojazd zastępczy powinien spełniać warunki nie gorsze niż określone w zamówieniu, co do roku produkcji i wyposażenia w pasy bezpieczeństwa. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia na etapie ustalania tras przejazdu, ilości przystanków określenia form kontaktowania się z opiekunami dzieci dowożonych do szkoły. Przewóz odbywa się w dni tygodnia, w których prowadzone są zajęcia szkolne, z przerwą feryjną zimową oraz przerwami świątecznymi między dniami nauki szkolnej. Zobowiązuje się wykonawcę do wypracowania z rodzicami dowożonych dzieci uzgodnień dotyczących czasu oczekiwania na przystankach oraz działań w sytuacjach szczególnych lub losowych ( np. opóźnienia w transporcie, planowana nieobecność dziecka w szkole) w celu zapewnienia bezkonfliktowej realizacji zamówienia. Zleceniobiorca oświadcza, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób z dnia Jeżeli ważność licencji wygasa w trakcie realizacji umowy to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób najpóźniej w dniu wygaśnięcia poprzedniej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-BUS Rafał Sabadach, Jaworowa 42, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1,99 / Oferta z najwyższą ceną: 2,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.