To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-05
Katowice: ZP-2380-211-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel Hakko Craash/Crime 9 na lata 2016-2017
Numer ogłoszenia: 174517 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92717 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-211-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel Hakko Craash/Crime 9 na lata 2016-2017.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-211-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel Hakko Craash/Crime 9 na lata 2016-2017 2. kod CPV: 38 30 00 00-8 przyrządy do pomiaru 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: a) załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt b) załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy 4 Przedmiotem zamówienia są podstawowe usługi serwisowe w zakresie przeglądów technicznych (czyszczenia, kalibracji), konserwacji, legalizacji, naprawy. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń np.: w formie darowizny lub zakupu nowych, lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń, przy czym zmiana ta nie będzie wpływać na wartość zawartej umowy. 6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy w okresie trwania umowy do zachowania stałych cen na usługę i materiały eksploatacyjne, które Wykonawca wskaże w wypełnionym i załączonym do oferty załączniku nr 3 do SIWZ 7 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika protokołów serwisowych dla każdego urządzenia naprawianego lub w którym wymieniono części. 8 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika świadectw legalizacji dla każdego urządzenia. 9 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła: 9.1 na przegląd techniczny i wykonaną naprawę - co najmniej 6 miesięcy. 9.2 na części zamienne - co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. Uwaga: a) Gwarancja na części zamienne stanowi drugie kryterium wyboru ofert opisane w pkt XI. b) Wykonawcy mogą wydłużyć termin gwarancji na części maksymalnie do 24 miesięcy przy czym gwarancja podstawowa wymagana przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. c) Wykonawca zwiększa okres gwarancji w odstępach 3 miesięcznych (np. wymagana gwarancja 12 miesięcy + zwiększenie o 3 miesiące daje 15 miesięczną gwarancję). d) Błędne zaoferowanie gwarancji (np. zwiększenie o 1,5 miesiąca) będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niezgodność oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP e) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większej niż wartość maksymalna wskazana przez Zamawiającego do obliczania ilości punktów Zamawiający przyjmie wartość maksymalną dopuszczoną, a do umowy zostanie wpisana wartość zaoferowana przez Wykonawcę. f) W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia, że udziela gwarancji minimalnej tj. 6 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę i 12 miesięcy na części zamienne. 10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie podanym w pkt II SIWZ 11 Zamawiający wymaga, aby transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwroty do bezpośredniego użytkownika odbywały się będzie na koszt Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 800 do 1500 12 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 13 Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ oraz w przypadku braku wyszczególnionych pozycji w formularzu cenowym stosowany będzie cennik firmy na dzień wykonania usługi. Cena wyliczona na podstawie dyspozycji punktu X SIWZ posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SAFETY CAMERA SYSTEMS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SAFETY CAMERA SYSTEMS" SP. Z O.O.
- Safety Camera Systems Sp. z o.o., ul. Jeżewskiego 5B/30, 02-796 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25066,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30831,18
Oferta z najniższą ceną: 43150,86 / Oferta z najwyższą ceną: 43150,86
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.