eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługa prowadzenia rachunków bankowychbieżącego, depozytowego i ZFŚS oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym WZLP w Olsztynie Nr SprawyZP-3321-6/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Olsztyn: Usługa prowadzenia rachunków bankowych: bieżącego, depozytowego i ZFŚS oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym WZLP w Olsztynie Nr Sprawy: ZP-3321-6/08
Numer ogłoszenia: 174519 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 98549 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Aleja Wojska Polskiego, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5264345, fax 089 5265045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia rachunków bankowych: bieżącego, depozytowego i ZFŚS oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym WZLP w Olsztynie Nr Sprawy: ZP-3321-6/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie 1 rachunku bieżącego, 2 rachunków pomocniczych (depozytowego, ZFŚS) oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 500.000,00 zł. dla Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie - kod CPV: 66000000-0, 66130000-0, 66120000-7; w tym: 1. Prowadzenie rachunku bieżącego z zapewnieniem: 1) otwarcia i prowadzenia 1 rachunku bieżącego, 2) realizacji poleceń przelewu dokonywanych w obrębie banku jak i międzybankowych w ilości ok. 9.000 szt. w ciągu roku - bez opłat, 3) wydawania książeczek czekowych, zaświadczeń oraz opinii bankowych, 4) przyjmowania i wykonywania zleceń płatniczych składanych na dyskietkach w przypadku awarii systemu lub łączności z Bankiem, oraz na papierowych nośnikach informacji, w przypadku awarii braku możliwości sporządzenia poleceń przelewu na dyskietkach - bez opłat, 5) przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości 211 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 66.000,00 zł, 6) dokonywanie wypłat gotówkowych w ilości 90 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 702.000,00 zł, 7) potwierdzania stanu salda na każdy dzień roboczy, 8) możliwości zakładania w ramach rachunku lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty: a) lokaty 1. dniowe (overnight) ok. 20 razy w miesiącu, rocznie 240 razy, przy średniej kwocie lokaty 70.000,00 zł każda; b) lokaty 3. dniowe (weekendowe) ok. 4 razy w miesiącu, rocznie 48 razy, przy średniej kwocie lokaty 150.000,00 zł każda; c) lokaty 2. tygodniowe (14 dni) ok. 1 raz w miesiącu, rocznie 12 razy, przy średniej kwocie lokaty 800.000,00 zł każda; d) lokaty 1. miesięczne (30 dni) ok. 1 raz w miesiącu, rocznie 12 razy, przy średniej kwocie lokaty 400.000,00 zł każda, 9) możliwości negocjowania lokat wielodniowych, 10) transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, 11) od przenoszenia środków na lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe, dwutygodniowe i miesięczne, Wykonawca nie pobiera opłat od Zamawiającego, 12) oprocentowanie środków na rachunku w stosunku rocznym z miesięczną kapitalizacją odsetek, 13) usługi typu home-banking na 2 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie elektroniczne przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych), generowania wyciągów z możliwością wydruku, serwisem, przeszkoleniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego, 14) waluta rachunku P LN. 2. Prowadzenie 2 rachunków pomocniczych z zapewnieniem: 1) otwarcia i prowadzenia 2 rachunków pomocniczych (depozytowego i ZFŚS), 2) realizacji poleceń przelewu dokonywanych w obrębie banku jak i międzybankowych w ilości ok. 350 szt. w ciągu roku - bez opłat: 3) wydawania książeczek czekowych, 4) przyjmowania i wykonywania zleceń płatniczych składanych na dyskietkach w przypadku awarii systemu lub łączności z Bankiem, oraz na papierowych nośnikach informacji, w przypadku awarii braku możliwości sporządzenia poleceń przelewu na dyskietkach - bez opłat, 5) przyjmowania wpłat gotówkowych w ilości ok. 90 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 79.000,00 zł, 6) dokonywania wypłat gotówkowych w ilości ok. 200 szt. w ciągu roku o łącznej wartości 370.000,00 zł, 7) potwierdzania stanu salda na każdy dzień roboczy, 8) możliwości zakładania w ramach rachunku lokat terminowych z kapitalizacją odsetek po likwidacji lokaty, 9) transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, 10) oprocentowanie środków na rachunku w stosunku rocznym z miesięczną kapitalizacją odsetek, 11) waluta rachunków P LN. 3. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 500.000,00 zł. słownie: pięćset tysięcy złotych w tym: 1) udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, 2) wykorzystanie kredytu będzie uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego, 3) oprocentowanie kredytu będzie zmienne w okresach odsetkowych; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej (stopa WIBOR 3 M obliczonej jako średnia z wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy) i marży banku; (marża może być również ujemna), 4) płatności odsetkowe będą realizowane miesięcznie w zależności od wykorzystania kredytu oraz obowiązującej w danym okresie stopy procentowej; 5) prowizja od rozpatrzenia wniosku i od udzielenia kredytu będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu, 6) od Zamawiającego nie będzie pobierana opłata od niewykorzystanej kwoty kredytu w rachunku bieżącym, 7) uruchomienie kredytu w rachunku nastąpi w momencie otwarcia rachunku bieżącego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 66.13.00.00-0, 66.12.00.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72568,08 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDEA BANK POLSKA S.A. CENTRALA, ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72568,08
  • Oferta z najniższą ceną: 72568,08 / oferta z najwyższą ceną: 72568,08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.