eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoDostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Olecko: Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27.
Numer ogłoszenia: 17454 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 536198 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202251, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych, nabiału, do internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 realizowanych w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. 2. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. 3. Sposób realizacji i obowiązki Wykonawcy określone zostały we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości w poszczególnych asortymentach produktów objętych umową, do obiektywnie istniejących potrzeb, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego. 5. Zaproponowana cena za poszczególny asortyment nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów pierwszej jakości oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy pochodzenia - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach i jakości nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane przez Zamawiającego do Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich artykułów. 9. Pojemność, gramatura produktu może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego w granicach (+ -) 20%. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności, gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić co najmniej taką ilość jaką żąda Zamawiający.10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27 własnym transportem na własny koszt, ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt zamówienia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy MUCHA Zdzisław Mucha, ul. Nowomiejska 107, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29284,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35643,30

  • Oferta z najniższą ceną: 35643,30 / Oferta z najwyższą ceną: 35643,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.