eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzebudowa ulicy Dęblińskiej w m. Puławy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga- Maciejowice - Dęblin - Puławy od km 123+280 do km 124+500 na długości 1,220 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Lublin: Przebudowa ulicy Dęblińskiej w m. Puławy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga- Maciejowice - Dęblin - Puławy od km 123+280 do km 124+500 na długości 1,220 km
Numer ogłoszenia: 174570 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A/203, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dęblińskiej w m. Puławy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga- Maciejowice - Dęblin - Puławy od km 123+280 do km 124+500 na długości 1,220 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: Roboty Drogowe od km 123+280 do km 124+500 -Regulacja wysokości wjazdów, -Frezowanie nawierzchni, -Roboty ziemne, -Wykonanie zatok autobusowych, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, - Utwardzanie poboczy, - Oznakowanie, - Obsianie trawą skarp, rowów i dna rowu. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót oraz w projekcie wykonawczym. 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi do projektu uproszczonego: D 00.00.00, D 01.01.01;D 01.02.04, D 02.00.00, D 02.03.01, D 04.01.01 ,D 04.03.01, D 04.05.01, D 04.06.01, D 05.03.05, D 05.03.11, D 05.03.23, D 08.01.01, D 08.02.02, D 08.03.01, D 03.02.01, D 06.01.01, D 06.03.01,D 07.01.01 3.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, opracowania PZJ (programu zapewnienia jakości) oraz opracowania w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy projektu organizacji ruchu na czas trwania robót. 4.Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 5.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych, obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133).Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wartość Zamówienia:1.139.752,49 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:12.000,00 złotych (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1)Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a niestanowiących robót bieżącego utrzymania, to jest budowa lub przebudowa 2 odcinków dróg o długości min. 1 km każdy, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniższej: 1.Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 lub więcej-1szt., 2.Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 lub więcej-1szt., 3.Spycharka o mocy 75 KM-1szt., 4.Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej- 1szt., 5.Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem)- 5 szt.,6.Zagęszczarki mechaniczne- 1szt.,7.Walec samojezdny ogumiony średni- 1szt.,8.Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t- 1szt.,9.Walec samojezdny stalowy 15 t- 1szt.,10.Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni maksymalnie dwoma przejściami na całej szerokości, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo- kontrolne - 1szt. , 11.Skrapiarka do bitumu - 1szt., 12.Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym- 1szt., 13.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/ h (Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania lokalizacji wytwórni mas bitumicznych. Lokalizacja winna spełniać warunek czasu transportu mas bitumicznych od momentu załadowania do momentu rozpoczęcia rozładunku (do 2 godz.). W przypadku wątpliwości spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia. Odległość należy liczyć od wytwórni do najdalszego miejsca robót po drogach umożliwiających przejazd samochodów o ładowności minimum 10 ton.) - 1szt., 14.Malowarka do znaków poziomych- 1szt. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz minimum 3 robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)Wykaz osoby/osób, przewidzianych do realizacji zamówienia zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego oraz życiorysem zawodowym. 5)Wykaz potencjału technicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - 6 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pokój nr 107. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, pokój 208 o godz. 08:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informację o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - Wydział Budowy, inż. Jan Bolibok, tel. (0-81) 749-53-25 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (0-81) 749-53-44; (0-81) 749-53-29.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.