eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego sześciu kotłowni węglowych oraz dwóch kotłowni gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I i II w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Tychy: Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego sześciu kotłowni węglowych oraz dwóch kotłowni gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I i II w Tychach
Numer ogłoszenia: 174571 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego sześciu kotłowni węglowych oraz dwóch kotłowni gazowych w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I i II w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych i w budynku niemieszkalnym oraz w kotłowniach gazowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych w zakresie przygotowania kotłów do uruchomienia, uruchomienie kotłów: rozpalenie, podtrzymywanie, wygaszanie, czyszczenie, a także utrzymania ekonomicznej pracy poszczególnych systemów, z podziałem na 2 Zadania. 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: Zadanie Nr 1 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I w Tychach. Zadanie Nr 2 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr II w Tychach. 3) Miejsce świadczenia usług: 3.1. budynki mieszkalne - wielorodzinne, w Tychach przy: - ul. Jankowickiej 2 - ul. Jankowickiej 4 - ul. Szkolnej 70 - ul. Browarowej 4 3.2. budynek niemieszkalny, w Tychach przy: - ul. Narcyzów 24 którymi administruje MZBM poprzez jednostkę organizacyjną zwaną dalej ROM Nr I z siedzibą w Tychach, przy ul. Arkadowej 9c 3.3. budynki mieszkalne - wielorodzinne, w Tychach przy: - ul. Norwida 44 - Pl. Wolności 2 - ul. Nowokościelnej 27 którymi administruje MZBM poprzez jednostkę organizacyjną zwaną dalej ROM Nr II z siedzibą w Tychach, przy ul. Budowlanych 41 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Załącznik Nr 1 - dla Zadania Nr 1 Załącznik Nr 2 - dla Zadania Nr 2 5) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 6) Zabudowany materiał niezbędny do wykonania obsługi konserwacyjnej, Wykraczający poza jej zakres określony powyżej, będzie rozliczony w sposób określony w Projekcie umowy. 7) Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 118 ze zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych. - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. : dla Zadania Nr 1: co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł ( brutto) dla Zadania Nr 2: co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł ( brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 50 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 20 000,00 zł 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 50 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 20 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, należy wykazać: dla Zadania Nr 1 : co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł ( brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ; dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, dotyczącą obsługi konserwacyjnej kotłowni, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł ( brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 6) kserokopię uprawnień do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 15 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43 - 100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr I w Tychach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik Nr 1 - dla Zadania Nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania całodobowego ruchu cieplnego kotłowni węglowych oraz kotłowni gazowej w nieruchomościach administrowanych przez ROM Nr II w Tychach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Załącznik Nr 2 - dla Zadania Nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.