Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Nowogard: WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKA C-D, CZĘŚCI ODCINKA D-E-F DROGI I CHODNIKÓW NA OSIEDLU MIESZKANIOWYM RADOSŁAWA W NOWOGARDZIE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 126,13 M ORAZ DOJŚĆ DO BUDYNKÓW
Numer ogłoszenia: 174579 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, fax 091 3926206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKA C-D, CZĘŚCI ODCINKA D-E-F DROGI I CHODNIKÓW NA OSIEDLU MIESZKANIOWYM RADOSŁAWA W NOWOGARDZIE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 126,13 M ORAZ DOJŚĆ DO BUDYNKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKA C-D, CZĘŚCI ODCINKA D-E-F DROGI I CHODNIKÓW NA OSIEDLU MIESZKANIOWYM RADOSŁAW W NOWOGARDZIE O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 126,13 M ORAZ DOJŚĆ DO BUDYNKÓW. Parametry techniczne: Droga gminna wewnętrzna 1. klasa drogi - D 2. prędkość projektowa - 30 km/h 3. kategoria ruchu - KR1 4. szerokość jezdni - od 3,50 do 5,50 m 5. szerokość chodników - od 1,10 do 1,50 m 6. spadek poprzeczny jezdni daszkowy - 2% 7. spadek poprzeczny chodników - 1 ÷ 2% Elementy projektowane Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni : Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni : 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa - istniejąca nawierzchnia betonowa Projektowana konstrukcja nawierzchni na parkingu i na zjazdach : 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 20 cm - podbudowa z chudego betonu B 7,5 Mpa Projektowana konstrukcja chodnika : 8 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa 10 cm - warstwa odsączająca Jezdnie obramowane będą krawężnikiem betonowym 15 x 30 na ławie betonowej zwykłej z betonu B15, parkingi po obwiedni zewnętrznej krawężnikiem betonowym 15 x 30 na ławie betonowej z oporem z betonu B15. Chodniki obramowane będą obrzeżem betonowym 6 x 20. Plan sytuacyjny Przebudowa na jezdniach polegała będzie na : częściowym sfrezowaniu nierówności, wykonaniu korekt w geometrii ulic ( w niewielkim zakresie rozbiórki i poszerzenia ), wykonaniu dodatkowych szczelin dylatacyjnych pozornych głębokości 5 cm (po 2 poprzeczne szczeliny na każdej płycie), ustawieniu krawężników, wykonaniu poszerzeń i wyrównaniu podbudowy do profilu poprzecznego chudym betonem B 7,5 MPa, ułożeniu warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej. Przebudowa chodników polegała będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni betonowej, ustawieniu obrzeży, wykonaniu warstwy odsączającej i ułożeniu nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Profil podłużny Przewiduje się wprowadzenie niewielkich korekt w promieniach łuków poziomych i w promieniach wyokrągleń skrzyżowań dostosowując je do normatywnych wymagań. Na istniejących chodnikach zaprojektowano wymianę zużytych nawierzchni betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej obramowaną obrzeżem betonowym. Lokalizację punktów charakterystycznych trasy oraz punktów załamania trasy podano w części rysunkowej w układzie współrzędnych geodezyjnych. W związku z tym, że istniejące ulice posiadają zniekształcony profil podłużny oraz w celu poprawienia komfortu I bezpieczeństwa ruchu wprowadzono korekty w profilu podłużnym projektując niweletę tak, aby maksymalnie wykorzystać istniejącą nawierzchnię jako podbudowę przy zastosowaniu parametrów wymaganych dla drogi klasy D i prędkości projektowej 30 km/h. Odtwarzając profil podłużny istniejącej trasy zaprojektowano normatywne łuki pionowe. Odwodnienie Dla zapewnienia prawidłowego odwodnienia ulicy zaprojektowano dodatkowe studzienki ściekowe włączając je do istniejącej kanalizacji deszczowej. Dodatkowe studzienki zaprojektowano na odcinku C-D - sztuk 2. Przy 6 dojściach do budynków zaprojektowano ich odwodnienie elementami odwodnienia liniowego 2 x 1,0 m korytka wysokości 10 cm + 0,50 m skrzynka odpływowa (wszystkie elementy na ławie z betonu B25 wysokości 10 cm , szerokości 30 cm). Roboty ziemne Roboty ziemne wiążą się z koniecznością wykonania koryta pod poszerzenia i parkingi oraz wykonanie nasypów - podniesieniem terenu przy chodnikach I przy krawędziach jezdni. Wszystkie nasypy należy wykonać z gruntów przepuszczalnych o wskaźniku piaskowym Wp>35. Roboty różne W związku z przebiegającymi w jezdniach i chodnikach urządzeniami uzbrojenia podziemnego zachodzi konieczność ich regulacji do nowych wysokości jezdni i chodników. Nasypy wykonane dla podniesienia terenu przy chodnikach i krawężniku należy umocnić przez ułożenie warstwy humusu grubości 5 cm i obsianie trawą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający: 7.1. Warunki ogólne: 7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na Podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz 7.2. warunki szczegółowe: 7.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: 1)Wykonawca musi wykazać: a)Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. lata 2005, 2006 i 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł; b)Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000,00 zł; c)Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 20.000,00 zł. 2)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 7.2.1. ppkt 1) lit. a) spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 50 %, b) warunek określony w pkt 7.2.1. ppkt 1) lit. b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 7.2.2. Doświadczenie: 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 100.000,00 brutto - z podaniem daty i miejsca ich wykonania. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 1). 7.2.3 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 1). 7.2.4. Posiadany sprzęt: 1)Wykonawca musi wykazać, że posiada następujący sprzęt: a) Samochód ciężarowym o ładowności minimum 4,5 t. lub innym pojazd umożliwiający przewóz ładunków o powyższym tonażu, b) Umożliwiającym zagęszczenie gruntu i podbudowy np. wibrator płytowy, c) piłę do asfaltu i betonu, d) narzędziami do cięcia prefabrykatów betonowych w tym do cięcia kostki betonowej typu POLBRUK. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w ppkt 1). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Kserokopię uprawnień, o których mowa w pkt 7.2.3. ppkt 1) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: a) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. ppkt 1). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. b) Oświadczenie o posiadanym sprzęcie (Posiadany sprzęt), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa pkt 7.2.4. ppkt. 1). 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a) Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. lata 2005, 2006 i 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzający, że średni przychód jest nie mniejszy niż określony w 7.2.1. ppkt 1) lit. a). W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1. ppkt 1) lit. b). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1. pakt 1) lit. c). 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A) w ppkt 1) lit. a), c), d) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, B) ppkt 1 lit. b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5) Dokumenty, o których mowa w ppkt 4) lit. a) i c) oraz lit. B) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 4) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku takim ppkt 5 stosuje się odpowiednio. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt 1 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8) Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogardzie, 72-200 Nowogard, Plac Wolności 5, pok. nr 202..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard Biuro Obsługi Interesantów pok. nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Przedszkole nr 4 - stworzenie zespołu szkolno-przedszkolnego poprzez remont i przystosowanie 6 sal pod dzieci 3-6 lat
- Dostawa przypraw do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
- Dostawa produktów kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Remont komina w Pawilonie I Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Remont drogi wewnętrznej dz. 29/2 obręb Proszówek gm. Grębocice w ramach zadania pn. "Proszówek droga dojazdowa do gruntów rolnych"
- Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 416 w km 38+015 w m. Głubczyce wraz z dojazdami
- Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.