eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPracownia biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Wrocław: Pracownia biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem
Numer ogłoszenia: 174588 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 , ul. P. Skargi 29/31, 50-082 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436017, 3443403, faks 071 3436017 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo9.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownia biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia jest opisany Zał. Nr 5, dok. pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla pracowni biologii w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31 we Wrocławiu obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem 3.2.1. Opracowanie Projektu wykonawczgo ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót przez Wykonawcę dla zakresu realizacji Zadania I i II na podstawie wytycznych załącznik nr 5 do SIWZ, dokumentacja pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla pracowni biologii z zapleczem w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 we Wrocławiu. 3.2.2. Zadanie I - Aranżacja pracowni biologii z zapleczem W zakresie robót budowlanych wykonane będą m.in : - Rozebranie parkietu i polepy, - Wykonanie wylewek uzupełnienie ubytków betonem - Ułożenie siatki stalowej - Ułożenie izolacji z folii - Ułożenie płytek gres w karo 3-kolorowo + cokoły - Cyklinowanie i lakerowanie parkietu w pom. Zaplecza - Przygotowanie i naprawa tynków na ścianach i suficie i wykonanie gładzi gipsowych - Malowanie ścian w pracowni i zaplecza emulsją akrylową zakresie kolorach pastelowych zakresie lamperii farbą olejną półmatową, - Malowanie sufitu emulsją akrylową białą - Naprawa flekowa, opalanie i malowanie farbą olejną drzwi łukowych wraz wymiana zamków i szyldów - Wymiana drzwi do zaplecza - Montaż rolet, osłon grzejnikowych i tablic W zakresie robót sanitarnych wykonane będą m.in: - demontaż zbędnych rur co. 2xDn50 - demontaż starej instalacji wod-kan. z przyborami - wykonanie nowej inst. wod-kan do 2 zlewów - wymiana zaworów grzejnikowych na termostatyczne W zakresie robót elektrycznych wykonane będą m.in : - demontaż starej inst.. elektr. - wykonanie nowej instalacje elektr. gniazdkowej, oświetleniowej i logicznej Wywóz i utylizację gruzu. 3.2.3. Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni biologii z zapleczem Wyposażenie pracowni biologii przyjęto dla ilości uczniów = 34 osoby. - biurka uczniowskie i krzesła oraz szafy. - wyposażenie multimedialne i tablice w pracowni - biurko nauczycielskie z zamykanymi na klucz szufladami , oraz zlewem z bl. nierdzewnej w biurku. - krzesła na konstrukcji metalowej giętej z drewnianym siedziskiem i oparciem dla uczniów oraz z tapicerowanym siedziskiem i oparciem dla nauczyciela. Wykaz wyposażenia znajduje się w tab. nr 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000,00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (wskazane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy i kierowników robót (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo9.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31, 50-082 Wrocław pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Piotra Skargi 29/31, 50-082 Wrocław pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.