Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-24
Warszawa: usługa badań diagnostycznych dla POZ i Poradni Specjalistycznych Polikliniki MSWia w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 174619 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie , ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6021809, faks 022 8456457, 8451468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cskmswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa badań diagnostycznych dla POZ i Poradni Specjalistycznych Polikliniki MSWia w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 102620,00; 17550,00; 49025,00; 55425; 86667,00; 29775,00; 70000,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególnści w oparciu o wykaz dwóch zrealizowanych usług odpowidających przedmiotowi zamówenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, w szczególności dysponujący odpowiednim sprzętem i aparaturą laboratoryjną (należy podać nazwę, typ, rok produkcji oraz załączyć odpowiednie certyfikaty), a także odpowiednimi warunkami lokalowymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w oparciu o polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wystawiony na kwotę min. 150 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty elektronicznej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cskmswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badania diagnostyczne dla POZ i Poradni Specjalistycznych w Poiklinice MSWiA w Ciechanowie, ul. Mickiewicza 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy POZ i Poradni Specjalistycznych w Poliklinice w Ciechanowie ul. Mickiewicza 8 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania, a badania na cito w ciągu 24 godzin. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań z pracowni je realizujących odbierane będą przez upoważnionych pracowników Polikliniki w Ciechanowie w formie papierowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dokumentacji medycznej. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 102620,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badania diagnostyczne dla Przychodni Medycyny Rodzinnej w Mławie, ul Sienkiewicza 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Przychodni Medycyny Rodzinnej w Mławie ul. Sienkiewicza 2 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 17550,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badania diagnostyczne dla Przychodni Medycyny Rodzinnej w Pułtusku, ul Piotra Skargi 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Przychodni Medycyny Rodzinnej w Pułtusku ul. Piotra Skargi 31/1 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 49025,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badania diagnostyczne dla Przychodni Medycyny Rodzinnej w Płońsku, ul Płocka 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Przychodni Medycyny Rodzinnej w Płońsku ul. Płocka 33 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 55425.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badania diagnostyczne dla Przychodni Medycyny Rodzinnej i Poradni Specjalistycznych w Ostrołęce, ul Kościuszki 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Przychodni Medycyny Rodzinnej i Poradni Specjalistycznych w Ostrołęce ul. Kościuszki 27 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 86667,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badania diagnostyczne dla Przychodni Medycyny Rodzinnej w Makowie Mazowieckim, ul Kopernika 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Przychodni Medycyny Rodzinnej w Makowie Mazowieckim ul. Kopernika 3 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań diagnostycznych - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych i chemicznych dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownie badań diagnostycznych Wykonawcy dostępne będą w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Wykaz pracowni, numery telefonów oraz godziny przyjęć stanowić będzie załącznik do umowy. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji (druk Mz/NFZ-6), opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego wraz ze wskazaniem miejsca wykonania badania pracownia /nazwa pracowni/ oraz dane zgodne z wymogami skierowania, niezbędne do wykonania badania. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr przyjmowanych do wykonania badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową ze względu na zlecającą komórkę organizacyjną, zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko lekarz kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. Wykonawca przedstawi ofertę cenową badań nie ujętych w zamówieniu wykonywanych przez wykonawcę, które mogą być wykonane w chwili gdy pojawi się zapotrzebowanie na dane badanie. Płatność za dane badanie odbędzie się zgodnie z przedstawionym cennikiem. 29775,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Badania psychologiczne kierowców, kandydatów na kierowców i osób kierujących pojazdami mechanichanymi dla Poradni Badań Profilaktycznych w Poliklinice MSW i A, w Ciechanowie ul. Mickiewicza 8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - dotyczy Poradni Badań Profilaktycznych w Poliklinice w Ciechanowie ul. Mickiewicza 8 Wykonawca zamówienia zapewni wykonanie badań psychologicznych kierowcy, kandydata na kierowcę - przy użyciu sprzętu, materiałów medycznych dopuszczonych do obrotu - będących w swojej dyspozycji, pod nadzorem zatrudnionego personelu o właściwych dla przedmiotu zamówienia kwalifikacjach. Pracownia badań psychologicznych dostępna będzie w godzinach pracy obowiązujących u Wykonawcy, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Podstawą do wykonania badania będzie pisemne zlecenie wg wzoru stanowiącego załącznik do dokumentacji, opatrzone pieczęcią nagłówkową Zleceniodawcy, podpisem i imienną pieczątką lekarza zlecającego. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania badań w czasie nie dłuższym niż wynika to z procedur technologicznych badania. Na podstawie przyjętych zleceń prowadzany będzie rejestr wykonanych badań oraz pacjentów według wymogów dla prowadzenia dokumentacji medycznej. Wyniki badań odbierane będą bezpośrednio z pracowni prze pacjentów. Z wykonanych badań dostarczane będą - miesięczne raporty w formie pozwalającej na analizę ilościową i wartościową zawierające dane: nazwisko i PESEL pacjenta, nazwisko kierującego, rodzaj badania, ilość, cenę jednostkową badania, datę zlecenia i wykonania, oraz zbiorcze zestawienie wykonanych badań. 70000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.