Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Kolno: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 174632 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 69, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 278 25 76, fax 086 278 25 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ujętego w 7 pakietach dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie, w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ: Pakiet Nr 1 - Aparaty do przetoczeń i transfuzji, igły, strzykawki, kaniule, ostrza. Pakiet Nr 2 - Cewniki, worki, dreny, zgłębniki. Pakiet Nr 3 - Rurki, dreny i zestawy do drenażu, filtry. Pakiet Nr 4 - Asortyment różny. Pakiet Nr 5 - Rękawy papierowo-foliowe i serwety. Pakiet Nr 6 - Podłoża mikrobiologiczne. Pakiet Nr 7 - Klipsy do laparoskopu, olej spray, zestawy do nakłucia, płukania i odsysania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.41 - Sondy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.41 - Sondy Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 17.00.00.00 - Tekstylia i wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 31.71.11.40 - Elektrody Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.11.40 - Elektrody Oryginalny kod CPV: 28.55.30.00 - Rękawy Kod CPV wg słownika 2008: 35.23.00.00 - Rękawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. 6) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Arkusz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4) Akceptowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP właściwe dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Dz. U. Nr 93 poz.896 ze zmianami (dla każdej z oferowanych pozycji). Dokumenty należy oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy. 6) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej -zamówieniem. 7) Aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu - w języku polskim (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów z oznaczeniem oferowanego przedmiotu numerem pakietu i pozycji pakietu. 8) Do asortymentów wymienionych w ofercie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć próbkę (z oznaczeniem pakietu i pozycji, której dotyczy) 9) Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wykluczy Wykonawcę oraz odrzuci ofertę w przypadkach określonych w ustawie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny w Kolnie ul. Wojska Polskiego 69 18 - 500 Kolno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Ogólnego w Kolnie, 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69 (pok. 5 na I-piętrze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do przetoczeń i transfuzji, igły, strzykawki, kaniule, ostrza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.42.20-4, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, worki, dreny, zgłębniki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.11-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki, dreny i zestawy do drenażu, filtry..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment różny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 25.22.22.00-5, 21.12.13.00-0, 21.22.23.00-8, 17.00.00.00-2, 33.14.17.70-8, 33.14.00.00-3, 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe i serwety..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.55.30.00-3, 17.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża mikrobiologiczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do laparoskopu, olej spray, zestawy do nakłucia, płukania i odsysania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową nowego skrzydła Szpitala Ogólnego w Kolnie na potrzeby utworzenia Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1898B na odcinku Mały Płock - Mściwuje
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SAMŁAWKACH
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO FIRMY AESCULAP / BBRAUN
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Doposażenie Bloku Operacyjnego
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
więcej: Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.