Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Oświęcim: Dostawa materiałów do zajęć edukacyjnych na potrzeby projektu:
Z edukacją na TAK
Numer ogłoszenia: 174657 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zajęć edukacyjnych na potrzeby projektu: Z edukacją na TAK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - podręczniki szkolne, - atlasy, - testy przedmiotowe, - zbiory zadań przedmiotowych, - zeszyty przedmiotowo-ćwiczeniowe, - słowniki, - artykuły szkolne (ołówki, pędzle, kredki, farby, bibuły), - pomoce (materiały) dydaktyczne do ćwiczeń przedmiotowych, - mikroskop z wbudowaną kamerą oraz monitor LCD - 4 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA: 7.1 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w punkcie 8 SIWZ dokumentami: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. WYKAZ WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 8.1 W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 24 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 8.2 W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty o których mowa w punkcie 8.1. lit. od a) do b) SIWZ - każdy ze wspólników, 8.3 Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 8.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1 lit. a): 8.4.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8.4.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.4.1. lit. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis zawarty w punkcie 8.4.2. stosuje się odpowiednio. 8.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi 12a
32-600 Oświęcim.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW Z ZAKRESU KOAGULOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA NA OKRES 36 MIESIĘCY
- DOSTAWA TESTÓW W PROBÓWKACH DO MANUALNEJ DIAGNOSTYKI MIKTOBIOLOGICZNEJ ORAZ PODŁOŻY SYPKICH
- Wyk dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawowanie nadz. autorskiego oraz oprac. projektu powykonawyk. w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-136
- Wyk . dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawow. nadz autorskiego oraz opracow. projektu powyk w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-143.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2025r.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem, doposażenia dla Gminnego Przedszkola w Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podziałem na 4 (cztery) części.
- Dzierżawa mikroskopu konfokalnego do analizy rogówki.
- BZP.2710.99.2024.ECS Dostawa Mikroskopu stereoskopowego.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.