Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Tomaszów Mazowiecki: Dostawę i instalację sprzętu i oprogramowania dla systemu IT
Numer ogłoszenia: 174659 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Konstytucji 3 Maja 46, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7246282, faks 044 7242675.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puptomaszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i instalację sprzętu i oprogramowania dla systemu IT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu (przełączniki LAN z 48 portami - szt. 2, serwer - szt. 1, system backupu i archiwizacji danych - szt. 1, macierz dyskowa - szt.1, UPS - szt. 1, KVM z konsolą LCD - szt. 1), Szafa teleinformatyczna wraz z wyposażeniem - szt. 1
2) dostawę oprogramowania (oprogramowanie serwera bazy danych + licencje dostępowe, Serwerowy system operacyjny + licencje dostępowe)
3) instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania;
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
5) przeprowadzenie szkolenia 2 pracowników PUP w zakresie dotyczącym obsługi sprzętu i zainstalowanego oprogramowania...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 48.82.00.00 - Serwery 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w specyfikacji tzn.:
a) wykonali należycie w okresie dwóch lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto.
b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE),
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania lub jeśli okres funkcjonowania Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu wraz z konfiguracją o zakresie zbliżonym do wymienionego w SIWZ na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. brutto - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zaznaczeniem osób posiadającymi certyfikaty Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE) - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
7) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Składane oświadczenia lub dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puptomaszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Konstytucji 3-go Maja 46
97-200 Tomaszów Maz.
pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce:
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Konstytucji 3-go Maja 46
97-200 Tomaszów Maz.
pokój nr 15 (Sekretariat - I piętro),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2026-2027
- Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego w budynku Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Granicznej 63
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w celu zapewnienia realizacji ..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- Rozbudowa systemu bezpieczeństwa FortiGate-200F
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





