Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Poznań: Dostawa odzieży ochronnej, obuwia i osłon na inkubatory
Numer ogłoszenia: 174679 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.dzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej, obuwia i osłon na inkubatory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia i osłon na inkubatory z podziałem na 9 części : - część nr 1 - odzież ochronna bawełniana ciemnozielona - część nr 2 - odzież z elanobawełny (ciemnomiebieska i biała) - część nr 3 - odzież bawełniana (biała i kolorowa) - część nr 4 - fartuch kuchenny przedni (zapaska bawełniana) - część nr 5 - czepki tiulowe (białe dla kucharek) - część nr 6 - obuwie szpitalne o spodzie przeciwpoślizgowym, profilu ortopedycznym i wierzchu z naturalnej skóry - część nr 7 - obuwie operacyjne - część nr 8 - odzież robocza - część nr 9 - osłona na inkubator
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 3)Wykonali lub aktualnie wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto, nie niższej niż : dla części nr 1 o wartości 13 000,00 zł. dla części nr 2 o wartości 50 000,00 zł. dla części nr 3 o wartości 5 000,00 zł. dla części nr 4 o wartości 200,00 zł. dla części nr 5 o wartości 100,00 zł. dla części nr 6 o wartości 13 000,00 zł. dla części nr 7 o wartości 600,00 zł. dla części nr 8 o wartości 1 500,00 zł. dla części nr 9 o wartości 1 600,00 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 8 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie z zastosowaniem metody zero - jedynkowej. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wg wzoru załącznika nr 8 do specyfikacji - dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości brutto, nie niższej niż : dla części nr 1 o wartości 13 000,00 zł. dla części nr 2 o wartości 50 000,00 zł. dla części nr 3 o wartości 5 000,00 zł. dla części nr 4 o wartości 200,00 zł. dla części nr 5 o wartości 100,00 zł. dla części nr 6 o wartości 13 000,00 zł. dla części nr 7 o wartości 600,00 zł. dla części nr 8 o wartości 1 500,00 zł. dla części nr 9 o wartości 1 600,00 zł. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej ) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania : 1)Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie : postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4)Dokumenty wymienione w punkcie 8.1, 8.3 i 8.4 każdy Wykonawca składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty nogą dotyczyć zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców. Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, 60 - 535 Poznań, ul. Polna 33 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polna 33, pokój nr 317 - Kancelaria Ogólna w Budynku Wielofunkcyjnym, wejście D1 , lub droga pocztową..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież ochronna bawełniana ciemnozielona.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna bawełniana ciemnozielona.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież z elanobawełny (ciemnoniebieska i biała).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież z elanobawełny (ciemnoniebieska i biała).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież bawełniana (biała i kolorowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież bawełniana (biała i kolorowa).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fartuch kuchenny przedni - zapaska bawełniana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch kuchenny przedni - zapaska bawełniana.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czepki tiulowe (białe dla kucharek).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czepki tiulowe ( białe dla kucharek).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obuwie szpitalne o spodzie przeciwpoślizgowym, profilu ortopedycznym i wierzchu z naturalnej skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie szpitalne o spodzie przeciwpoślizgowym, profilu ortopedycznym i wierzchu z naturalnej skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obuwie operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odzież robocza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Osłona na inkubator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na inkubator.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Remont i wymiana instalacji elektrycznej pomieszczeń magazynowych i technicznych w piwnicy oraz na parterze budynku Bursy Szkolnej nr 2
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup odzieży i obuwia ochronnego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP, środków ochrony indywidualnej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Rymanów w 2025 r.
- Dostawa odzieży i obuwa i medycznego dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawy bielizny szpitalnej, operacyjnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odzieży medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.