eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup modułu dostępowego do platformy teleinformatycznej Pomorskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Szczecin: Zakup modułu dostępowego do platformy teleinformatycznej Pomorskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 174680 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin, woj. zachodniopomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup modułu dostępowego do platformy teleinformatycznej Pomorskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup modułu dostępowego do platformy teleinformatycznej Pomorskiego Oddziału Straży Granicznej a) CZĘŚĆ I: zakup bramek głosowych, szaf dystrybucyjnych oraz telefonów IP CZĘŚĆ II: zakup telefonów IP b) świadczenie usług gwarancyjnych w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 3) wypełniony formularz oferty, wg zał. nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żołnierska 4, 71-141 Szczecin pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:45, miejsce: ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup bramek głosowych, szaf dystrybucyjnych oraz telefonów IP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) bramki głosowych szt. 4 2) zabezpieczenia przepięciowo - przetężniowe szt. 96 3) telefony klasy VIP - szt. 8 4) zasilacze do telefonów szt. 8 5) kable do zasilaczy szt. 8 6) licencje do telefonów - szt. 4 7) szafy 42 U - szt. 2 8) szafa 24U - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup telefonów IP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefony IP Klasy standart - ilosć 600 szt. Telefony IP klasy VIP - ilosć 62 szt. Zasilacze do telefonów - ilosć 662 szt. Kable do zasilaczy - ilość 662 Szt. Licencje do telefonów - 211.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.