Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Rzeszów: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W NISKU W CIĄGU 3-CH SEZONÓW ZIMOWYCH, tj. 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012
Numer ogłoszenia: 174699 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W NISKU W CIĄGU 3-CH SEZONÓW ZIMOWYCH, tj. 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG KRAJOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W NISKU W CIĄGU 3-CH SEZONÓW ZIMOWYCH, TJ. 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1. Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku - Nośnik Wykonawcy o ładowności min. 8 ton, wyposażony w pług jednostronny dwulemieszowy PO-97W stanowiący własność Zamawiającego. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 100 w ciągu jednego sezonu. Zadanie Nr 2. Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku - Nośnik Wykonawcy o ładowności min. 8 ton, wyposażony w pług jednostronny dwulemieszowy PO-97W stanowiący własność Zamawiającego. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 100 w ciągu jednego sezonu. Parametry nośników wymienionych w zadaniach 1-2 są wartościami minimalnymi. Nośniki mogą posiadać większą ładowność oraz ilość napędów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2.1 Potencjał techniczny. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu: Nośniki o ładowności min. 8 ton, wyposażone w pług jednostronny dwulemieszowy PO-97W umożliwiające realizację zadania lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2. ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 4. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5. ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW. 5.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 5.2.1. Wykaz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych środków transportu. 5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 5.1.2., - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. i 5.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 5.1.2. 5.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 5.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 5.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 5.3. i 5.4. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 5.2. powinien złożyć dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz można nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 2,44 PLN + koszt wysyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty powinny być złożone w Siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy ul. Legionów nr 20 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku - Nośnik Wykonawcy o ładowności min. 8 ton, wyposażony w pług jednostronny dwulemieszowy PO-97W stanowiący własność Zamawiającego. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 100 w ciągu jednego sezonu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon w Nisku - Baza Materiałowa w Nisku - Nośnik Wykonawcy o ładowności min. 8 ton, wyposażony w pług jednostronny dwulemieszowy PO-97W stanowiący własność Zamawiającego. Przewidywana liczba godzin zatrudnienia - 100 w ciągu jednego sezonu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.