Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Ropczyce: SZKOLENIE Z PODSTAW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Numer ogłoszenia: 17472 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach , ul. Mickiewicza 13, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218571, faks 0-17 2218201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsat-ropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIE Z PODSTAW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej dotyczącej prowadzenia zajęć z podstaw przedsiębiorczości w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część I - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej i przeprowadzenie zajęć z podstaw przedsiębiorczości zgodnie z programem ( załącznik nr 1) , w ilości 6 godzin dla 1 grupy 45 osobowej. Łącznie 4 grupy po 6 godzin lekcyjnych, z której każda będzie liczyła po 45 osób. Łącznie 24 godziny edukacyjne w terminie do 30 maja 2014 r. ( za godzinę lekcyjną należy przyjąć 45 minut). Terminy zajęć Wykonawca uzgodni z Zamawiającym Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szkoleniowych (załącznik nr 1a) do budynku Zespołu Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach W terminie do 28 lutego 2014 r. Część III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w postaci dostawy ciepłych posiłków w postaci II dania obiadowego i napoju niegazowanego/gazowanego w dniu trwania szkolenia z podstaw przedsiębiorczości według harmonogramu zajęć do budynku Zespołu Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach. Termin realizacji Wykonawca uzgadnia w Zamawiającym. 4 x 47 posiłków - łącznie 188 posiłków.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.20.00-2, 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 15.89.43.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Wykonawca składa oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
części I Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi edukacyjne lub szkoleniowe (szkolenie, warsztaty, kurs, zajęcia lekcyjne lub pozalekcyjne) o tematyce zajęć obejmującej przedmiot zamówienia w części I w ilości co najmniej 10 godzin każda. W części II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres jego działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawę materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto każda. W części III Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres jego działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawę ciepłych posiłków o wartości nie mniejszej niż 700,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji usługi będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która: Dla części I Z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia pożądanym jest, aby osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć teoretycznych stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia spełniała minimum poniższe wymagania: Wykształcenie wyższe magisterskie związane z przedmiotem zamówienia oraz przygotowanie pedagogiczne
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji usługi będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która: Dla części I Z uwagi na charakter i zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia pożądanym jest, aby osoba wyznaczona przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć teoretycznych stanowiących przedmiot usługi będącej przedmiotem zamówienia spełniała minimum poniższe wymagania: Wykształcenie wyższe magisterskie związane z przedmiotem zamówienia oraz przygotowanie pedagogiczne
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsat-ropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Agro-Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach Adres: 39-100 Ropczyce, ul. A. Mickiewicza 13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Agro-Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach Adres: 39-100 Ropczyce, ul. A. Mickiewicza 13 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Podkarpacie stawia na zawodowców w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z podstaw przedsiębiorczości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej i przeprowadzenie zajęć zpodstaw przedsiębiorczości zgodnie z programem ( załącznik nr 1) , w ilości 6 godzin dla 1 grupy 45 osobowej. Łącznie 4 grupy po 6 godzin lekcyjnych, z której każda będzie liczyła po 45osób. Łącznie 24 godziny edukacyjne w terminie do 30 maja 2014 r. ( za godzinę lekcyjną należy przyjąć 45 minut). Terminy zajęć Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów szkoleniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szkoleniowych (załącznik nr 1a) do budynku Zespołu Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa cateringowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w postaci dostawy ciepłych posiłków w postaci II dania obiadowego i napoju iegazowanego/gazowanego w dniu trwania szkolenia z podstaw przedsiębiorczości według harmonogramu zajęć do budynku Zespołu Szkół Agro-Technicznych im. W. Witosa w Ropczycach. Termin realizacji Wykonawca uzgadnia w Zamawiającym. 4 x 47 posiłków - łącznie 188 posiłków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- Wydruk i dostawa książki: "Wiślane statki i techniki nawigacyjne od XVI do XX wieku".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.