eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Nowy Sącz: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 174731 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98285 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza. 2. Dostawa będzie realizowana na bieżąco, po każdorazowym złożeniu przez Zamawiającego pisemnego szczegółowego zapotrzebowania, z tym, że czas dostawy zostaje określony następująco: a) w przypadku, gdy wartość złożonego zamówienia na poszczególne meble nie przekracza kwoty 2 000,00 zł. - do 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania, b) w przypadku, gdy wartość złożonego zamówienia na poszczególne meble przekracza kwotę 2 000,00 zł. - do 10 roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment spełniał następujące wymagania, związane z użytymi materiałami i surowcami: a) płyty wiórowe, laminowane o grubościach 18 i 28, b) płaszczyzny płyt po przecięciu oklejone obrzeżem twardym ABS, c) szuflady wyposażone w prowadnice rolkowe, d) kontenery z szufladami zamykanymi centralnym zamkiem czołowym, e) zamki patentowe we wszystkich drzwiach mebli także przy kontenerku drzwiowym i dostawkach, f) tylne ściany mebli wykonane z płyty lakierowanej HDF o gr. 3 mm, g) blaty pomocników i kontenerów oraz dostawek i stołów wykonane z płyty laminowanej o gr. 28 mm, oklejone obrzeżem twardym ABS, 2 mm, h) blaty i elementy konstrukcyjne wszystkich biurek wykonane z płyty laminowanej o gr. 28 mm, oklejone obrzeżem twardym ABS, i) w biurkach przystosowanych pod komputer należy przewidzieć przelotki ( przepusty) na kable, j) kolor mebli - jasny buk, przy czym zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo wyboru innego koloru mebli np. mahoń lub calvados, k) uchwyty metalowe w kolorze satyna, l) przy meblach stałych (biurka, szafy, kontenery) należy przewidzieć stopki regulacyjne ułatwiające wypoziomowanie na nierównych powierzchniach. 5. Przed rozpoczęciem realizacji wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do dopasowania i sprawdzenia bezpośrednio w miejscu montażu wymiarów poszczególnych mebli. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopasowania wymiarów do zaistniałych potrzeb. Wówczas w wycenie mebli brany będzie pod uwagę najbliższy wymiar i cena określona w szczegółowym kosztorysie ofertowym. 7. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. 8. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STUDIO MEBLI PASOŃ Piotr Pasoń, ul. Piłsudskiego 152, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16640,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16197,94

  • Oferta z najniższą ceną: 16197,94 / Oferta z najwyższą ceną: 40496,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.