To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Nowy Sącz: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Numer ogłoszenia: 174731 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98285 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza. 2. Dostawa będzie realizowana na bieżąco, po każdorazowym złożeniu przez Zamawiającego pisemnego szczegółowego zapotrzebowania, z tym, że czas dostawy zostaje określony następująco: a) w przypadku, gdy wartość złożonego zamówienia na poszczególne meble nie przekracza kwoty 2 000,00 zł. - do 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania, b) w przypadku, gdy wartość złożonego zamówienia na poszczególne meble przekracza kwotę 2 000,00 zł. - do 10 roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment spełniał następujące wymagania, związane z użytymi materiałami i surowcami: a) płyty wiórowe, laminowane o grubościach 18 i 28, b) płaszczyzny płyt po przecięciu oklejone obrzeżem twardym ABS, c) szuflady wyposażone w prowadnice rolkowe, d) kontenery z szufladami zamykanymi centralnym zamkiem czołowym, e) zamki patentowe we wszystkich drzwiach mebli także przy kontenerku drzwiowym i dostawkach, f) tylne ściany mebli wykonane z płyty lakierowanej HDF o gr. 3 mm, g) blaty pomocników i kontenerów oraz dostawek i stołów wykonane z płyty laminowanej o gr. 28 mm, oklejone obrzeżem twardym ABS, 2 mm, h) blaty i elementy konstrukcyjne wszystkich biurek wykonane z płyty laminowanej o gr. 28 mm, oklejone obrzeżem twardym ABS, i) w biurkach przystosowanych pod komputer należy przewidzieć przelotki ( przepusty) na kable, j) kolor mebli - jasny buk, przy czym zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo wyboru innego koloru mebli np. mahoń lub calvados, k) uchwyty metalowe w kolorze satyna, l) przy meblach stałych (biurka, szafy, kontenery) należy przewidzieć stopki regulacyjne ułatwiające wypoziomowanie na nierównych powierzchniach. 5. Przed rozpoczęciem realizacji wykonawca którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do dopasowania i sprawdzenia bezpośrednio w miejscu montażu wymiarów poszczególnych mebli. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopasowania wymiarów do zaistniałych potrzeb. Wówczas w wycenie mebli brany będzie pod uwagę najbliższy wymiar i cena określona w szczegółowym kosztorysie ofertowym. 7. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble. 8. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Pasoń Studio Mebli "Pasoń"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Pasoń Studio Mebli "Pasoń"
- STUDIO MEBLI PASOŃ Piotr Pasoń, ul. Piłsudskiego 152, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16640,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16197,94
Oferta z najniższą ceną: 16197,94 / Oferta z najwyższą ceną: 40496,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.