eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji budynku wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnychPawilon Nr XI w obiekcie szpitalnym w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Łódź: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji budynku wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych: Pawilon Nr XI w obiekcie szpitalnym w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.
Numer ogłoszenia: 174756 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 155309 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji budynku wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych: Pawilon Nr XI w obiekcie szpitalnym w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji budynku wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych: Pawilon Nr XI w obiekcie szpitalnym w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159. Pawilon Nr XI - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni zabudowy 1061,10 m2 i kubaturze 6700,00 m3. Do obowiązków wykonawcy należy : - opracowanie koncepcji architektoniczno - funkcjonalnej projektowanej modernizacji wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych, która powinna zawierać: graficzną propozycję zrealizowania modernizacji wraz z dobudową szybu windowego oraz podjazdu dla niepełnosprawnych w skali 1:100 oraz formę opisową wraz z podaniem proponowanych rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych i instalacyjnych. - po uzyskaniu akceptacji zamawiającego przedstawionej koncepcji wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji projektowej. - opracowaną dokumentację projektową należy uzgodnić z instytucjami i urzędami, stosownie do obowiązujących przepisów w zakresie higieniczno - sanitarnym, p.poż. i bhp. - opracowana dokumentacja projektowa powinna umożliwiać zarówno jej zatwierdzenie jak i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę - wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane dokumenty w Starostwie celem uzyskania prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę - jeżeli w trakcie wykonywania robót zgodnie z opracowanym projektem zostanie ujawniony błąd lub wystąpi konieczność uzupełnienia lub poprawienia wykonanego projektu wykonawca ma obowiązek naprawić błąd lub dokonać uzupełnień bez dodatkowego wynagrodzenia. Zakres dokumentacji: Część projektowa - projekty budowlano wykonawcze o architektura; o konstrukcja; o technologia; o instalacje elektryczne i niskoprądowe; o instalacja odgromowa; o instalacje sanitarne; o instalacje c.o. Część kosztowa: o przedmiary o kosztorysy inwestorskie o zbiorcze zestawienie kosztów budowy Inne: o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych o informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77868,85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B KWADRAT Antoni Baryła, ul. Strycharska 5/48, 93-521 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 72000.00 / oferta z najwyższą ceną: 72000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.