To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Grodzisk Mazowiecki: Druk plakatów, ulotek, kalendarzy i folderów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 174774 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142658 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk plakatów, ulotek, kalendarzy i folderów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk plakatów, ulotek, kalendarzy i folderów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim według następujących parametrów: a. Ulotka A5-3000szt b. Ulotka A4 do DL-3000szt c. Ulotka DL- Nakład łączny: 24000 szt. d. ULOTKA - Nakład łączny: 1500 szt. e. ULOTKA Harmonogram odbioru odpadów - Nakład łączny: 18000 szt. f. Plakat B1- nakład 500 szt. g. Plakat A2- Nakład 500 szt. h. Kalendarze trójdzielne z wieloplanszową główką - nakład 2500 szt. i. Folder- nakład: 5 000 szt. j. Folder na jubileusz straży pożarnej w Grodzisku Mazowieckim- nakład łączny: 1 000 szt. k. Folder ALBUM- nakład: 5 000 szt. l. Zaproszenia DL- Minimalny nakład druku: 100 szt. Nakład łączny: 2500 szt. ł. ZAPROSZENIA- Nakład łączny: 2100 szt. m. ZAPROSZENIA- Nakład łączny: 2100 szt nakład minimalny: 100 szt. n. WIDOKÓWKI - Nakład łączny: 10 000 szt. o. WIZYTÓWKI-Nakład 5000 szt. 2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1.Produkcję przedmiotu zamówienia z własnych materiałów według zasad podanych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się w szczególności do przekazania Wykonawcy projektów graficznych w formie elektronicznej (format PDF i lub eps lub inny uzgodniony przez strony umowy). 3.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania egzemplarzy próbnych wydruków na prośbę Zamawiającego i przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji w uzgodnionym przez strony terminie. 4.Zamawiający dokona akceptacji próbnych wydruków. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyprodukowanych materiałów opakowanych w sposób trwały i zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego (ul. T. Kościuszki 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki) w terminach określonych w SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ i załączniki...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPPRINT Piotr Potasznik, ul. Srebrna 2, 14-200 Nowa Wieś, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50363,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55805,10
Oferta z najniższą ceną: 55805,10 / Oferta z najwyższą ceną: 119439,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych nadużywających substancji psychoaktywnych
- "Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej"
- "Zakup sprzętu informatycznego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno - promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska - Słowacja 2021-2027
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Utworzenie 3 miejsc opieki u jednego dziennego opiekuna w Gminie Poświętne pod adresem: Brudzewice-Kolonia 59, 26-315 Poświętne
- Pełna Obsługa Serwisowa, (zwana dalej POS) urządzeń drukująco-kopiujących - będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.