Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Oświęcim: Modernizacja i automatyka układów regulacyjnych w budynkach szkolnych i przedszkolnych w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 17478 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i automatyka układów regulacyjnych w budynkach szkolnych i przedszkolnych w Oświęcimiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach tego zadania został określony w projektach technologicznych układów regulacyjnych oraz w przedmiarach robót i obejmuje m. in.: Przebudowę układu regulacyjnego, którego zadaniem będzie nadzorowanie pracy instalacji grzewczej dla potrzeb ogrzewania w budynkach: 1) Szkoły Podstawowej nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st.C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 MPa; 2)Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa; 3)Szkoły Podstawowej nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa 4)Miejskiego Gimnazjum nr 2 w Oświęcimiu, ul. Olszewskiego 2A Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa; 5)Zespołu Szkół nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa; 6)Miejskiego Przedszkola nr 7 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 8 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa; 7)Miejskiego Przedszkola nr 15 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 43 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa; 8)Miejskiego Przedszkola nr 16 w Oświęcimiu, ul. Pilata 1 Parametry sieci cieplnej na przyłączu (wg warunków technicznych): - ciśnienie nominalne (dla doboru urządzeń): 0,6 MPa, - maksymalna temperatura zasilania 80 st. C, - maksymalna temperatura powrotu 60 st. C, - maksymalne ciśnienie dyspozycyjne: 0,40 Mpa w zakresie: -dostawy i montażu filtrów, zaworów, przetworników, czujników, pomp obiegowych układu AKPiA itd. - zgodnie z projektem technologicznym układu regulacyjnego dla danej placówki, -zabezpieczenia antykorozyjnego, -izolacji termicznej, -zasilania w energię elektroenergetyczną, -robót demontażowych. Ponadto: - rozruch, odbiory, - serwis raz w roku przed okresem grzewczym w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, - inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 15.000,00 zł brutto, obejmującą swoim zakresem prace stanowiące przedmiot zamówienia, tj. wybudowanie lub przebudowanie układu regulacyjnego lub węzła cieplnego. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wykazania w wykazie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 15.000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, obejmującą swoim zakresem prace stanowiące przedmiot zamówienia, tj. wybudowanie lub przebudowanie układu regulacyjnego lub węzła cieplnego wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty wskazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres rękojmi i gwarancja jakości - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; b)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; c)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; d)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych lub technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru; e)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; f)zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem, na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; g)Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i
Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-600 Oświęcim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-600 Oświęcim, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- PRACE KONSERWAT. ELEMENTÓW ŻELBET ORAZ ZACHOW. FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II (OBIEKT O NR INW. B-38) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU - II postępowanie
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- Remont 368 szt. foteli sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.